کره شمالی: مذاکرات سازنده با آمریکا ادامه دارد

به گزارش سهندبلاگ، بعد از شکست مذاکرات ویتنام، خبرگزاری دولتی کره شمالی اظهار داشت کیم جونگ اون، رهبر این کشور و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت وگوهای سازنده را ادامه خواهند داد.

کره شمالی: مذاکرات سازنده با آمریکا ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعد از شکست مذاکرات ویتنام، خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام نمود کیم جونگ اون، رهبر این کشور و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت وگوهای سازنده را ادامه خواهند داد.

ساعاتی قبل از انتشار این بیانیه، ری یونگ هو، وزیر خارجه کره شمالی در یک کنفرانس خبری در هانوی، پایتخت ویتنام سخنان تندی درباره مواضع آمریکا در مذاکرات مطرح نمود.

وزیر خارجه کره شمالی روایت ترامپ از دلیل شکست مذاکرات ویتنام را به چالش کشید. در حالی که ترامپ دلیل شکست مذاکرات ویتنام را درخواست پیونگ یانگ برای برطرف همه تحریم های آمریکا عنوان نموده بود، یونگ هو گفت کشورش در ازای تعطیل کردن فعالیت های هسته ای در ازای نابودی تأسیسات فراوری مواد هسته ای در سایت اتمی یونگ بیون به دنبال برطرف بخشی از تحریم ها بوده است.

او همچنین با انتقاد از مواضع دونالد ترامپ در گفت وگو با رهبر کره شمالی تأکید کرد آمریکا فرصتی را از دست داده که ممکن است هرگز تکرار نشود.

در حال تکمیل...

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 796

به "کره شمالی: مذاکرات سازنده با آمریکا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی: مذاکرات سازنده با آمریکا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید