سامسونگ از 3 مانیتور گیمینگ با رفرش ریت 360 هرتز رونمایی کرد

به گزارش سهندبلاگ، در حالی که تا شروع نمایشگاه CES 2024 حدودا 4 روز زمان به جای مانده، سامسونگ از سه مانیتور گیمینگ نو خود با میزان های 27، 32 و 49 اینچ رونمایی نموده است.

سامسونگ از 3 مانیتور گیمینگ با رفرش ریت 360 هرتز رونمایی کرد

سامسونگ با رونمایی از سه مانیتور گیمینگ نو خود با امکانات فوق العاده عالی، برای رقبایش خط و نشان کشید. سه مانیتور نو این شرکت اودیسی OLED G6، اودیسی OLED G8 و G9 نام دارند که به ترتیب 27، 32 و 49 اینچی هستند و انتظار می رود خیلی زود هم راهی بازار شوند.

اودیسی OLED 6

مدل مالی از این سری، اودیسی OLED G6 نام دارد؛ یک مانیتور 27 اینچی با پنلی از جنس QD-OLED که وضوح تصویر آن QHD با نسبت 16:9 است. این مانیتور از پوشش محافظ چشم بهره می برد تا روشنایی زیاد مانیتور به چشم صدمه وارد نکند.

این مانیتور بعلاوه پیروز به دریافت گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 هم شده به این معنا که روشنایی آن در بیشترین حالت به 400 نیت می رسد و از بازی های HDR هم پشتیبانی می نماید. اطراف این مانیتور حواشی بسیار کمی دیده می گردد و استند آن هم فلزی با نورپردازی RGB در قسمت پشتی است.

رفرش ریت (نرخ نوسازی) در این مانیتور 360 هرتز و زمان پاسخ دهی آن هم تنها 0.03 میلی ثانیه است. گواهی AMD FreeSync Premium Pro هم برای سازگاری هرچه بیشتر با کارت گرافیک های AMD در این محصول دیده می گردد. HDMI 2.1، دیسپلی پورت 1.4 و هاب USB پورت ها و اتصالات این مانیتور را تشکیل می دهند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ اودیسی OLED G8

OLED G8 محصولی 32 اینچی با وضوح 4K است و نسبت تصویر آن به 16:9 می رسد. این مانیتور از نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز برخوردار است و فناوری های AMD FreeSync Premium Pro و VESA DisplayHDR True Black 400 هم مثل مدل بالا در آن دیده می شوند. از لحاظ پورت ها و اتصالات هم هیچ تفاوتی را با OLED G6 شاهد نیستیم.

OLED G8 از قابلیت Multi Control بهره می برد؛ یعنی شما می توانید آن را به گوشی هوشمند، تبلت، گلکسی بوک و… متصل نموده و تصاویر یا متن را برای آن ها ارسال کنید. این مانیتور از یک هاب هوشمند داخلی بهره می برد که از لوازم خانگی هم پشتیبانی می نماید. سیستم عامل اختصاصی تایزن هم برای OLED G8 در نظر گرفته شده تا شبیه به تلویزیون های هوشمند سامسونگ باشد. بدین ترتیب شما می توانید به وسیله مانیتور به اپلیکیشن های استریم ویدیو و صدا دسترسی داشته باشید.

OLED G8 بعلاوه از گیمینگ هاب هم بهره می برد تا کاربران بتوانند به وسیله آن به استریم بازی در فضای ابری در پلتفرم هایی نظیر آمازون لونا، ایکس باکس Cloud، انویدیا جیفورس Now و… دسترسی داشته باشند. از لحاظ نورپردازی استند در قسمت پشتی و کیفیت و کاربرد استند، این مانیتور هیچ فرقی با مدل G6 ندارد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ اودیسی OLED G9

می رسیم به مانیتور گیمینگ پریمیوم سامسونگ یعنی اودیسی G9 که برترین مانیتور از این سری محسوب می گردد. تمام قابلیت های خوب دو مانیتور قبلی یعنی G8 و G6 در این محصول دیده می گردد که از جمله این موارد می توان به سیستم عامل تایزن، اسمارت هاب، گیمینگ هاب، پوشش ضد روشنایی، امکان دسترسی به اپ های استریم، کنترل لوازم هوشمند خانه و… اشاره نمود.

این مانیتور پنلی خمیده با مقدار 49 اینچی از نوع OLED دارد که وضوح تصویر آن DQHD است (5120 × 1440). با نسبت تصویر 32:9، نرخ نوسازی 240 هرتز، زمان پاسخ دهی 0.03 میلی ثانیه، فناوری VESA DisplayHDR True Black 400 و VESA DisplayHDR True Black 400، این مانیتور جای هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

از لحاظ پورت ها و اتصالات، پایه، نورپردازی و بعلاوه قابلیت Multi Control، این مانیتور کاملا شبیه به دو مدل قبلی است و در واقع فقط مقدار بزرگ تری دارد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1402 بروزرسانی: 13 دی 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19574

به "سامسونگ از 3 مانیتور گیمینگ با رفرش ریت 360 هرتز رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از 3 مانیتور گیمینگ با رفرش ریت 360 هرتز رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید