چراغ سبز پوچتینو برای راهنمایی شیاطین سرخ

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن برای جایگزینی سولسشایر چراغ سبز نشان داده است و دوست دارد که به لیگ جزیره برگردد.

چراغ سبز پوچتینو برای راهنمایی شیاطین سرخ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، سرانجام سران شیاطین سرخ بعد ازنتایج کابوس وار در فصل جاری تصمیم گرفتند که سولسشایر را از کار برکنار نمایند.

یونایتد در پی یک مربی بزرگ برای جایگزینی سولسشایر است. زیدان گزینه اصلی به شمار می آید اما ظاهرا سرمربی سابق رئال علاقه ای برای حضور در لیگ جزیره ندارد.

پوچتینو مدتها است که گزینه مربیگری در منچستریونایتد به شمار می رود اما او اکنون راهنمایی پاری سن ژرمن را برعهده دارد و با این تیم قرارداد دارد.

روزنامه تایمز نوشت که پوچتینو به یکی از نزدیکان خود اعلام نموده است که دوست دارد راهنمایی یونایتد را برعهده بگیرد.

تایمز نوشت: پوچتینو مسئله ای با پیشنهاد منچستریونایتد ندارد اما او تا سرانجام فصل جاری فرصت خواسته است چرا که نمی تواند در شرایط کنونی پاری سن ژرمن را ترک کند.

سرآلکس فرگوسن علاقه زیادی به پوچتینو دارد و این باعث شده تا شانس این مربی آرژانتینی برای حضور در نیمکت شیاطین سرخ بیشتر گردد.

منچستریونایتد در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه عجیب 4 بر یک برابر واتفورد مغلوب شد و همین شکست باعث اخراج سولسشایر و معین مایکل کریک به عنوان مربی موقت شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16053

به "چراغ سبز پوچتینو برای راهنمایی شیاطین سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز پوچتینو برای راهنمایی شیاطین سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید