نقشجهان، 45 سال به فولاد مبارکه واگذار شد

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد واگذاری استادیوم نقش دنیا از سوی شرکت توسعه و تجهیز به شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه جهت تکمیل استادیوم نقش دنیا اقدامات فنی و مهندسی بسیار پیچیده ای انجام داد و اکنون در قالب قرارداد منعقد شده، استادیوم نقش دنیا به مدت حداقل 45 سال در اختیار شرکت فولاد مبارکه قرار داده شد.

نقشجهان، 45 سال به فولاد مبارکه واگذار شد

محمدرضا ساکت در گفت وگو با خبرنگاران در مورد واگذاری استادیوم نقش دنیا به شرکت فولاد مبارکه، اظهار کرد: رنجِ تلخِ انتظار مردم اصفهان در ارتباط با استادیوم نقش دنیا یک انتظار بالغ بر 30 سال بود که با پیگیری مدیران شرکت فولاد مبارکه به پایان رسید.

اولویت رفع نواقص مدنظر AFC است

وی ادامه داد: از سوی دیگر وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز بستری را برای مشارکت در پروژه های نیمه کاره فراهم کردند تا شرکت فولاد مبارکه در راستای تکمیل یک اَبرپروژه ملی ورود پیدا کند. ورود فولاد مبارکه باعث شد تا زیرساخت های ورزشی کشور و سرانه ورزشی در استان اصفهان ارتقا پیدا کند و همچنین یک مجموعه عظیم استاندارد با ظرفیت 75 هزار نفر برای رویدادهای ملی و بین المللی به امکانات کشور اضافه گردد.

ساکت ادامه داد: پس از آنالیز ها و هماهنگی های اجرا شده، مسائل این استادیوم رفع شد تا امروز یک ابر پروژه از حالت بلاتکلیفی خارج و به چرخه خدمات ورزشی در حوزه فوتبال کشور اضافه گردد و انتظار تلخ مردم اصفهان با شیرینی بهره برداری از این استادیوم تغییر کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد مدت بهره برداری شرکت فولاد مبارکه از استادیوم نقش دنیا گفت: برای تکمیل استادیوم نقش دنیا اقدامات فنی و مهندسی بسیار پیچیده ای انجام شد و اکنون در قالب قرارداد منعقد شده، استادیوم نقش دنیا به مدت 45 سال در اختیار شرکت فولاد مبارکه قرار داد که این شرکت نیز اجازه راهبری و بهره برداری از آن را در اختیار باشگاه قرار داد.

وی درباره اقدامات این باشگاه در مورد تکمیل نواقص استادیوم از جمله ورودی های غیر استاندارد استادیوم، گفت: مجموعه استادیوم نقش دنیا 300 هکتار زمین ورزشی دارد که در اختیار اداره ورزش و جوانان است و راه های ورودی منطقه در اختیار فولاد مبارکه نیست.

ساکت افزود: اقداماتی از جمله روشنایی راستا ورودی، دیوارکشی اطراف استادیوم، تکمیل پارکینگ ها، تکمیل فیبرنوری، پست برق و ... از سوی فولاد مبارکه برای تجهیز بیشتر استادیوم در برنامه است. در آینده نیز اسکوبورد استادیوم نیز تعویض خواهد شد چرا که اسکوبورد فعلی استاندارد نبوده و کیفیت لازم را ندارد.

وی ادامه داد: اولویت ما تکمیل نواقصی است که از سوی AFC در مورد استادیوم نقش دنیا مطرح شده است تا استانداردهای مورد تاکید این نهاد انجام گردد. مهمترین بخش استادیوم خزانه چمن آن است که اکنون تکمیل شده است.

ساکت درباره اینکه آیا مشکل کیفیت نداشتن چمن استادیوم در تابستان با خزانه استادیوم رفع شده یا مسائل دیگری نیز دارد، گفت: اکنون چمن استادیوم شرایط مناسبی دارد و به خوبی توسط بخش مهندسی در حال مراقبت و راهبری است البته در یک زمان مناسب طرح تعویض زمین چمن را در برنامه ممکن است داشته باشیم که این موضوع حداقل سال جاری قابل انجام نخواهد بود.

تبدیل موزه سپاهان به قطب گردشگری ورزشی اصفهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد خواسته طرفداران از او برای پخش بازی های تیم فوتبال این باشگاه با کیفیت HD گفت: این موضوع مستقیماً مربوط به سازمان صدا و سیما است و ما چند بار این خواسته طرفداران را به آن ها انتقال داده ایم. سازمان صدا و سیما نیز در تامین تجهیزات مورد احتیاج این نوع تصویربرداری محدودیت هایی را پیش روی خود دارد، اما در حال بسترسازی این موضوع هستند تا تجهیزات این موضوع تکمیل گردد.

وی ادامه داد: اقدامات در حال پیگیری و زیباسازی نقش دنیا جهت تبدیل به یک نگین زیبا در پروژه های بعدی مطرح می گردد.

ساکت به جام ها و مدال های قهرمانی متعددی که توسط تیم های مختلف باشگاه سپاهان تا به امروز کسب شده اشاره نمود و گفت: به دنبال راه اندازی موزه افتخارات باشگاه در استادیوم نقش دنیا و ایجاد آن به یک قطب گردشگری در اصفهان هستیم. در برنامه های آینده خود ورود تورهای خارجی، خانواده ها، دانش آموزان و ... را جهت بازدید از این استادیوم و افتخارات سپاهان همچون کشورهای پیشرفته داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد انتقال بخشی از موزه استادیوم صفائیه را به نقش دنیا دارید یا خیر؟ گفت: معتقدیم تمام جام ها و مدال های باشگاه که بالغ بر 4000 عنوان مقام است باید به نقش دنیا منتقل گردد و در حال حاضر 9 کاپ قهرمانی تیم فوتبال سپاهان به نقش دنیا منتقل و جانمایی شده است.

برنامه های زیادی برای تلویزیون اینترنتی داریم

ساکت در مورد اینکه راه اندازی تلویزیون اینترنتی سپاهان چه اهدافی را در پیش رو دارد و آیا تا به امروز بازخوردهای آن مورد رضایت بوده است یا خیر، گفت: در چند ماه گذشته با ایجاد یک چارت جدید در باشگاه مسئولیت اپلیکیشن و تلویزیون اینترنتی ایجاد کردیم. تلویزیون اینترنتی سپاهان با همکاری شرکت باسا در قالب یک سوپر اپلیکیشن رونمایی شد و این اپلیکیشن بستری برای نمایش رقابت تمام تیم های باشگاه شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بازی های تیم والیبال، هندبال و فوتبال سپاهان را به صورت زنده در حال پخش هستیم. برای اولین بار ملاقات دربی فوتبال بانوان اصفهان میان سپاهان و ذوب آهن روز گذشته پخش شد. البته این ملاقات هفته های گذشته اجرا شده است؛ اما مجوز پخش چنین مسابقه ای برای اولین بار اخذ شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توضیح داد: هدف اصلی این اپلیکیشن برقراری ارتباط مستقیم با طرفداران مان است و برنامه های مختلف تولیدی را ر دستور کار داریم. مدیریت اپلیکیشن در کوشش هستند تا در این اپلیکیشن با پخش برنامه های مختلفی همچون پخش فیلم های قدیمی، رویدادهای مختلف و ...خاطرات شیرین گذشته سپاهان را مجددا با طرفداران به اشتراک بگذارند. این سوپر اپلیکیشن خدمات متنوعی همچون بازی های مختلف، پیش بینی مسابقات، خدمات پرداختی، خرید کالا، آموزش های مختلف و ... را نیز در خود دارد.

ساکت در پاسخ به این سوال که با توجه به راه اندازی تلویزیون اینترنتی سپاهان آیا باشگاه برنامه ای برای پخش زنده بازی های تیم فوتبال بانوان برای مخاطبان این تیم دارد یا خیر، اظهار کرد: بر اساس مقررات جاری کشور در حال اخذ مجوزهای مربوط به این موضوع و طی راستا رویدادهای مشابه آن هستیم تا حرکت رو به جلویی را رقم بزنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11763

به "نقشجهان، 45 سال به فولاد مبارکه واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشجهان، 45 سال به فولاد مبارکه واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید