مقاله: پارک سافاری ورلد بانکوک

به گزارش سهندبلاگ، نمایش دلفین ها یکی از بخش های محبوب پارک دریای است. از توپ بازی گرفته تا آواز خواندن دسته جمعی و شیرجه زدن های دیدنیشان. علاوه بر این می توانید با آنها دست بدهید یا بهشان بگویید شما را ببوسند و با شما عکس بگیرند.

مقاله: پارک سافاری ورلد بانکوک

باغ وحش از میان حیوانات عبور می کنید و در صورتی که به نکات قبل از ورود به پارک عمل کنید، خطری تهدیدتان نمی کند. طول این بخش 5 کیلومتر است که گذشتن از آن حدوداً 45 دقیقه طول می کشد و در مسیر می توانید گونه های مختلفی از حیوانات مثل گورخر، بز کوهی، آهو، کرگدن ، ببر و پرندگانی مثل شترمرغ ، پلیکان و لک لک ها را ببینید. بهترین موقع برای بازدید از این قسمت صبح است که به ببرها غذا می دهند تا به مرکز توجه بازدیدکنندگان بیایند.

قسمت دوم پارک یا همان پارک دریایی، شباهت بیشتری به باغ وحش های معمولی دارد، با این تفاوت که نمایش های ز یبایی برای گردشگران تور تایلند آماده کرده است. در این بخش می توانید از نمایش دلفین های آموزش دیده، شیرین کاری های فُک ها و میمون ها لذت ببرید.

نمایش پرندگان نمایش جذاب با فرود پرندگان رنگارنگ به صحنه شروع می شود که با حرکات آکروباتیک و هوششان قطعاً شما را شگفت زده می کنند.

منبع مقاله: پارک سافاری ورلد بانکوک

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16301

به "مقاله: پارک سافاری ورلد بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: پارک سافاری ورلد بانکوک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک سافاری ورلد بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید