مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)

به گزارش سهندبلاگ، ساحل آزادی پوکت دو بخش متفاوت دارد که با محل پارک قایق ها از هم جدا شده اند. به قسمت شمالی ساحل بروید، حوله خود را روی زمین پهن کنید و روی شن های ساحل دراز بکشید. اگر می خواهید برای برگشت از تور تایلند خود چند عکس عالی یادگاری داشته باشید، می توانید از پله های سیمانی بالا رفته و از منظره پانورامیک ساحل از بالای تپه لذت ببرید. قسمت جنوبی ساحل متعلق به رستوران و کافه One N Only است. در این قسمت گرفتن نیمکت های ساحلی و چتر 120 بات برای یک روز برایتان هزینه خواهد داشت. برای دراز کشیدن روی ساحل با حوله تان باید 100 بات پرداخت کنید.

مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)

رستوران می تواند از 120 نفر در محوطه بیرونی دلپذیرش پذیرایی کند. این رستوران مجموعه ای خوب از غذاهای تایلندی و چند غذای بین المللی را به مسافران تور تایلند ارائه می دهد. قیمت غذاهای رستوران در استانداردهای تایلند بسیار بالا است. برای مثال برنج سرخ شده با میگو 180 بات، مرغ سرخ شده با بادام زمینی 220 بات و ساندویچ گوشت و پنیر 260 بات قیمت دارند. البته این قیمت ها با توجه به محدود بودن گزینه ها در این مکان قابل انتظار هستند.

دو راه برای رسیدن به محوطه پارکینگ ساحل آزادی که در حدود 200 متری بالای خلیج قرار گرفته وجود دارد. در انتهای جنوبی خلیج پاتونگ، جاده ای که به سمت بالای تپه می رود را دنبال کنید، در ساحل آماری به سمت چپ بپیچید و از جلوی اقامتگاه Baan Yin Dee عبور کنید. در پایین تپه به سمت چپ پیچیده و به سمت اقامتگاه Avista Hideaway بروید. این هتل حدود 700 متر از محوطه پارکینگ ساحل آزادی فاصله دارد. مسیر دیگری که شما را به جاده منتهی به ساحل می رساند، قبل از مسیر بالای تپه پاتونگ قرار دارد. این جاده ای است که از جاده پاتونگ به ساحل کارون می رود. از سمت پاتونگ، جاده ای که به سمت محوطه پارکینگ می رود در سمت راست قرار دارد. آن را در حدود 80 متری کافه Rasta Baby که سمت چپ جاده قرار دارد پیدا می کنید. پارکینگ توسط افراد محلی مدیریت می شود و 100 بات برای پارک موتورسیکلت تان هزینه دارد.

منبع مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)

انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16289

به "مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساحل آزادی پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید