طراحی سایت: معرفی سایت: رزرو هتل، پرواز و رستوران در مقصد

به گزارش سهندبلاگ، در این قسمت از معرفی سایت شما را با یک وب سایت کاربردی آشنا خواهیم کرد که می توان با استفاده از آن قبل از آغاز سفر، تمام موارد مورد احتیاج در مقصد را براحتی هماهنگ کرد تا مسئله ای در مقصد نداشته باشید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

طراحی سایت: معرفی سایت: رزرو هتل، پرواز و رستوران در مقصد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

معمولاً سفرهای خارجی به دو طریق انجام می گردد، یکی به وسیله تور که در آن شما فقط ثبت نام در تور را انجام می دهد و آن شرکت ارائه دهنده تمام کارها اعم از رزرو هتل خرید بلیط و غیره را انجام می دهد. و روش درم سفر انفرادی یا مستقل است که شما یا به خاطر مسائل کاری یا حتی گردشگری ترجیح می دهید که خودتان به صورت مستقل و خارج از تور به سفر بروید .

در روش دوم شما احتیاج است که چیزی ها نظیر بلیط هواپیما، رزرو اتاق در هتل و حتی رستوران ها را خودتان هماهنگ کنید که همین امر احتمالاً باعث سرگردانی شما در بین سایت های مختلف در اینترنت می گردد. اما وب سایتی را که ما امروز قصد داریم برای شما معرفی کنیم در واقع تمام خدمات مورد احتیاج را یکجا به شما ارائه می دهد و کار شما را برای هماهنگ کردن این موارد بسیار آسان می نماید .

tripadvisorوب سایت

آدرس سایت (www.tripadvisor.com) است. به محض ورود به این سایت با صفحه بالا روبرو خواهید شد و همان طور که می بینید کار بسیار ساده است.

در قسمت بالا سمت راست که نوشته شده Where are you going، در واقع از شما می پرسد که کجا می خواهید بروید.

شما شهر مقصد مورد نظر را در آن وارد می کنید و فهرستی از امکاناتی که می توان به شما ارائه گردد را در فیلد کناری باز می نماید.

ما برای مثال نام شهر شیراز را وارد کردیم، شما می توانید هر شهری از هرجای دنیا را انتخاب کنید. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید. فیلدی باز شده که در آن نوشته، هتل،رستوران، پرواز و کارهای قابل انجام در شیراز برای شما آورده که شما هرکدام را که احتیاج داشته باشید روی آن کلیک نموده و به آن وارد می گردد. بیایید فرض کنید که قرار است در شیراز یک هتل رزرو کنید، پس روی گذینه هتل کلیک می کنیم.

همان طور که مشاهده می کنید فهرست هتل های موجود در شیراز را نمایش می دهد. در همین جا می توانید تاریخ ورود به هتل و تعداد نفرات و اتاق های مورد احتیاج را وارد کنید تا هتل های که در این مقطع می توانند به شما سرویس بدهند را مشاهده کنید.

وقتی یکی از هتل ها را انتخاب کنید یک سری اطلاعات مهم را می توانید در صفحه آن مشاهده کنید که می تواند به شما در انتخاب یا عدم انتخاب هتل کمک کنید. در اینجا می توانید عکس های هتل را مشاهده کنید، آدرس آن را به دست آورید. بعلاوه چیزی که خیلی شما را کمک خواهد این است که می توانید نظر مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند را بخوانید و از امتیازات هتل آگاه شوید.

کارکردن با باقی بخش های سایت نیز به همین راحتی است مثلا اگر می خواهید پروازی رزرو کنید می تواند به آسانی نام مبدا و مقصد، تاریخ و تعداد نفرات مورد نظر را وارد نموده تا تمام پروازهای آن را مشاهده و یکی را برای رزرو انتخاب کنید.

خوانندگان محترم خبرنگاران، اگر شما نیز تجربه استفاده از این سایت یا چنین وب سایت های مشابهی را دارید لطفا نظرات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید. با سپاس

منبع: کجارو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16232

به "طراحی سایت: معرفی سایت: رزرو هتل، پرواز و رستوران در مقصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: معرفی سایت: رزرو هتل، پرواز و رستوران در مقصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید