مراقب برنامه های اندروید جعلی برای دریافت رمز یکبار مصرف باشید

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/گیلان رئیس پلیس فتا گیلان در مورد کلاهبرداری در قالب برنامه های جعلی دریافت رمز یکبار مصرف، هشدار داد.

مراقب برنامه های اندروید جعلی برای دریافت رمز یکبار مصرف باشید

سرهنگ ایرج پورمستمند در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد کلاهبرداری در قالب ارسال پیامک، دانلود و نصب برنامه جعلی دریافت رمز یکبار مصرف اظهار کرد: اخیرا کلاهبردان با ساخت و بارگذاری برنامه های جعلی اندرویدی و با ارسال پیامک های انبوه در شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نمایند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: برای فعال سازی نرم افزار جعلی از کاربر اطلاعات کارت بانکی نظیر شماره کارت، cvv2، رمز اینترنتی ایستا و تاریخ انقضاء کارت دریافت و در نهایت با توجه به فعال بودن رمز ایستا تا انتها دی ماه امسال منجر به سرقت اطلاعات حساب بانکی کاربران می گردد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان نباید به پیشنهادهای جذاب و اغواگرایانه کلاهبرداران سایبری توجه نمایند، ادامه داد: حتما برای نصب و فعال سازی رمز دوم پویا باید به سایت رسمی بانک مربوطه مراجعه کرد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت های پلیس فتا است، اعلام کرد: شهروندان می توانند به صورت مستمر برای مطالعه اخبار و گزارش جرائم سایبری به وب سایت www.cyberpolice.ir بخش گزارش مردمی مراجعه نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6256

به "مراقب برنامه های اندروید جعلی برای دریافت رمز یکبار مصرف باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب برنامه های اندروید جعلی برای دریافت رمز یکبار مصرف باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید