فکری: می خواهیم بازی زیبا به نمایش بگذاریم

به گزارش سهندبلاگ، محمود فکری درباره ملاقات فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، گفت: هر دو تیم دنبال فوتبال زیبا و کسب امتیاز بوده و با توجه به اینکه در جدول تقریباً نزدیک به هم هستند دنبال گرفتن نتیجه خواهند بود. استقلال و گل گهر تیم هایی هستند که دنبال فوتبال زیبا هستند و بازی فردا قطعاً برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

فکری: می خواهیم بازی زیبا به نمایش بگذاریم

وی در ادامه اضافه نمود: با توجه به شرایطی که داریم برای گرفتن امتیاز آمده ایم. بار دیگر سه بازیکن مصدوم به نام های شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و محمد نادری را در اختیار نداریم، اما بازیکنان جایگزین خوبی داریم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به استقبال طرفداران از حضور استقلال در سیرجان گفت: جا دارد از میهمان نوازی باشگاه گل گهر و بعلاوه طرفداران استقلال که به فرودگاه و هتل آمده بودند، تشکر کنم. هر چند از طرفداران می خواهیم با توجه به ویروس کرونا کمتر حضور داشته باشند و از دور حمایت نمایند. طرفداران بدانند در نبود آنها هم با تمام وجود برای خوشحالی و سربلندی شان کوشش می کنیم.

فکری در سرانجام خاطر نشان کرد: جا دارد از اسپانسر باشگاه هم تشکر کنم که پشتیبان خوبی برای ماست و با حمایت هایش به ما دلگرمی داده و شکل خوبی به تیم می دهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14941

به "فکری: می خواهیم بازی زیبا به نمایش بگذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: می خواهیم بازی زیبا به نمایش بگذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید