عبدالملکی: برای قهرمانی بازی های پاراآسیایی تمرین می کنم

به گزارش سهندبلاگ، عضو جدید دوومیدانی معلولان، تمرینات بدنسازی خود را برای کسب مدال در بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی شروع نموده است.

عبدالملکی: برای قهرمانی بازی های پاراآسیایی تمرین می کنم

به گزارش خبرنگاران، سارا عبدالملکی در این باره گفت: هنوز تمریناتم را در ماده پرتاب نیزه شروع ننموده ام، اما تمرینات بدنسازی ام را روزی 3 تا 5 ساعت انجام می دهم.

بازیکن پیشین تیم ملی راگبی ایران هدف خود را کسب خوش رنگ ترین مدال مسابقات پاراآسیایی دانست و اضافه کرد: هدفم این است که در پاراآسیایی اندونزی عنوان قهرمانی را به دست آورم، اما در رقابت هایی که پیش از آن انجام می گردد نیز شرکت می کنم.

وی گفت: اگرچه هنوز پرتابی نداشته ام، اما پیش از این در رشته دوومیدانی و در مواد دوهای سرعت و استقامت فعالیت نموده ام و از لحاظ جسمانی آماده ام. سعی می کنم رکورد خوبی را به ثبت برسانم و بتوانم نتایج خوبی در مسابقات کسب کنم.

عبدالملکی مطرح کرد: تمرینات بدنسازی ام به خوبی پیش می رود و مربی تمرینی ام در دوومیدانی نیز معین شده است و تمرینات پرتابی ام را وقتی محل تمرین معین گردد، شروع می کنم.

عبدالملکی سال گذشته در اثر حادثه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شد و تصمیم گرفت در رشته دوومیدانی معلولان فعالیت کند. وی پس از کلاس بندی در ماده پرتاب نیزه فعالیت می نماید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4388

به "عبدالملکی: برای قهرمانی بازی های پاراآسیایی تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالملکی: برای قهرمانی بازی های پاراآسیایی تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید