سیف: بازی استقلال با سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

به گزارش سهندبلاگ، مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: دستورالعمل شرکت توسعه برای تعطیلی مجموعه های ورزشی ارتباطی به فوتبال ندارد و بازی استقلال با سایپا در این ورزشگاه برگزار می شود.

سیف: بازی استقلال با سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

به گزارش ، ساعتی قبل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی در اطلاعیه ای گفت مجموعه های تابعه این شرکت برای حفظ سلامت جامعه ورزش کشور از شیوع ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل است.

این در حالی است که با توجه به اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال مبنی بر اینکه بازی های لیگ برتر همچنان بدون تماشاگر برگزار می شود طبق برنامه تیم های استقلال و سایپا در هفته بیست و دوم این رقابت ها پنجشنبه 15 اسفند به مصاف هم می فرایند.

برای پیگیری اینکه آیا ورزشگاه آزادی با توجه به دستورالعمل شرکت توسعه همچنان میزبان دیدار استقلال با سایپا خواهد بود یا خیر با قدرت الله سیف، مدیر این مجموعه گفت وگو کردیم که او گفت: در متن بخشنامه شرکت توسعه و تجهیز آمده است طبق اطلاعیه شماره 4 ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه باشگاه های ورزشی غیر از فوتبال با مدت یک هفته، مدیریت این شرکت اعلام می کند با توجه به شرایط ویژه پیش رو برای حفظ سلامت ورزش کلیه مجموعه های ورزشی زیر نظر صرفا برای یک هفته از امروز (10 اسفند) تعطیل است. به همین دلیل این ابلاغیه شامل فوتبال نمی شود.

سیف شرح داد: در صورتی که قرار باشد بازی استقلال با سایپا 15 اسفند بدون تماشاگر برگزار شود، ورزشگاه آزادی میزبان این بازی خواهد بود. ما هم باید در این مدت نکات اقدام به ضدعفونی و گندزدایی امکانات موجود در مجموعه کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7111

به "سیف: بازی استقلال با سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف: بازی استقلال با سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید