زیبا و شیک: ماسک-دستمال گردن 185 دلاری بلژیکی برای دوران کرونا

به گزارش سهندبلاگ، یک ماسک محافظ را بگیرید، آن را با جواهرات تزئین کنید یا یک دستمال گردن دراز مواج به آن بیفزایید: نتیجه پوششی مد روز می گردد که از 75 تا 160 یورو خرج برمی دارد.

زیبا و شیک: ماسک-دستمال گردن 185 دلاری بلژیکی برای دوران کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز در دوران شیوع کرونا که ماسک زدن جزئی از زندگی روزانه شده است، طراحان بلژیکی ماسک های پزشکی را به پوششی شیک بدل می نمایند.

آود دو وولف، طراح مقیم بروکسل یک ماسک دستمال گردن طراحی نموده است که در آن کتان، پشم کشمیر و سایر مواد باکیفیت را ترکیب می نماید تا شال گردنی تجملی بسازد.

او می گوید: شما می توانید هنگامی که در ماشین هستید، ماسک را از صورت تان بردارید و دور گردنتان بگذارید و بعد درون فروشگاه ها دوباره صورت تان را با آن بپوشانید.

وولف این ماسک لوکس را 160 یورو (185 دلار) می فروشد.

اولیویا هاینوت، یک طراح دیگر بلژیکی ماسک هایی را با پولک، سنگ های قیمتی و سایر تزئینات مانند گل های ابریشمی فراوری می نماید. قیمت این ماسک های تجملی هم بسته به میزان کار و موادی که صرفشان شده است از 75 یورو آغاز می گردد.

او می گوید: این ماسک ها به برای زندگی روزانه، بلکه برای موقعیت های خاص مثلا عروسی هستند...ایده این است که اندکی شادی به چیزی که بسیار غمبار است، افزوده گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9595

به "زیبا و شیک: ماسک-دستمال گردن 185 دلاری بلژیکی برای دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبا و شیک: ماسک-دستمال گردن 185 دلاری بلژیکی برای دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید