خلیلی: با تعویق لیگ انتظار نظم و انضباط بیشتری داشتیم، دریافت 3 امتیاز در بازی اول مهم بود

به گزارش سهندبلاگ، محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از نحوه بلیت فروشی بازی امروز سرخ پوشان مقابل پارس جنوبی جم انتقاد کرد.

خلیلی: با تعویق لیگ انتظار نظم و انضباط بیشتری داشتیم، دریافت 3 امتیاز در بازی اول مهم بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محسن خلیلی پس از فزونی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: با تمام مشکلاتی که امروز وجود داشت، خدا را شکر می کنیم که سه امتیاز بازی را گرفتیم. انتظار داشتیم مسئولان سازمان لیگ که این همه مسابقات را عقب انداختند، نظم و انضباط را به وجود بیاورند، اما این اتفاق نیفتاد. طبقه دوم استادیوم را از ما گرفتند و حواشی زیادی برای بلیت فروشی طبقه اول به وجود آمد.

وی با انتقاد از نحوه بلیت فروشی بازی شرح داد: هواداران به راحتی نتوانستند بلیت تهیه کرده و به استادیوم بیایند. انتظار داشتیم با توجه به تأخیر در برگزاری لیگ حداقل نظم و انضباطی دیده شود. خدا را شکر حداقل بازی را بردیم و دل هواداران را شاد کردیم. پیروزی در اولین بازی مهم بود. وجود هواداران کنار تیم نیز مهم است. این استادیوم (آزادی) و پرسپولیس بدون هوادار قلب تپنده ندارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور گابریل کالدرون روی نیمکت سرخپوشان گفت: پرسپولیس در سه چهار سال اخیر با یک سیستم و با تفکرات یک مربی بازی کرده و الان مربی جدید آمده است و نیاز به زمان دارد. با این حال، بازیکنان کارهایی که لازم بود را انجام دادند و کادر فنی راضی بود. مهمترین مسئله برای ما کسب سه امتیاز بازی امروز بود.

خلیلی درباره تقابل پرسپولیس با تراکتورسازی در هفته دوم گفت: حواشی این بازی قابل پیش بینی است، اما امیدوارم هواداران خونگرم تراکتورسازی و پرسپولیس کنار هم بازی را تماشا کنند تا استادیوم آرامش داشته باشد و شاهد بازی تماشاگرپسندی باشیم. تماشاگرنماها در اکثر شهرها هستند تا تنش ایجاد کنند. بازی مقابل پارس بدون تنش بود و تنها جای هواداران خالی بود. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا تماشاگران ما برای بازی های بعدی به استادیوم بیایند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3308

به "خلیلی: با تعویق لیگ انتظار نظم و انضباط بیشتری داشتیم، دریافت 3 امتیاز در بازی اول مهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: با تعویق لیگ انتظار نظم و انضباط بیشتری داشتیم، دریافت 3 امتیاز در بازی اول مهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید