خلیلی: اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی ها اشتباه است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، محسن خلیلی پس از تساوی یک به یک پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان در استادیوم آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و حتی این فرصت را داشتیم که برنده این دیدار باشیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

خلیلی: اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی ها اشتباه است

وی تاکید نمود: فشردگی بازی ها ضربه زیادی به تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان زده و شما امروز دیدید که خستگی بازیکنان ما، استقلال و حتی ذوب آهن باعث شد ایرانی ها نتوانند به پیروزی دست پیدا نمایند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا رسماً به سازمان لیگ در این مورد نامه ارسال نموده اید یا خیر، گفت: ما مدت هاست بیکار ننشسته ایم و بارها در این خصوص با مسئولان سازمان لیگ صحبت نموده ایم اما متأسفانه نمی دانم اصرار آنها برای برگزاری بازی های پی در پی چیست و نمی دانم آیا آنها متوجه هستند که این مساله به تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ضربه می زند یا خیر؟

وی ادامه داد: ما کوشش زیادی انجام دادیم تا بازی هایمان عقب بیفتد اما متأسفانه سازمان لیگ حاضر به انجام چنین کاری نشد.

خلیلی در مورد عملکرد داور دیدار پرسپولیس برابر پاختاکور گفت: متأسفانه داوران در مجموع عملکرد قابل قبولی نداشتند و نتوانستند یک قضاوت خوب را انجام دهند، همه دیدند که گل پاختاکور آفساید بود اما داوران آن را ندیدند اما امیدوارم در آینده شاهد چنین اشتباهاتی از داوران حاضر در لیگ قهرمانان نباشیم.

وی درباره دیدار روز آدینه پرسپولیس برابر نساجی قائمشهر هم گفت: بازی سنگینی در پیش داریم، آن هم در زمین چمن مصنوعی و خستگی بازیکنان مان. چرا که ما باید ظرف یک هفته سه بازی سنگین را برگزار کنیم. تیم ما تنها می تواند فردا یک ریکاوری انجام داده و روز پنجشنبه با اتوبوس عازم قائمشهر گردد و پس از بازگشت به تهران خود را آماده پرواز به قطر و دیدار برابر السد کنیم.

خلیلی در خاتمه گفت: شرمسار هواداران شدیم که نتوانستیم دیدار اول مان را در لیگ قهرمانان با پیروزی به خاتمه برسانیم اما هواداران ما مطمئن باشند کوشش مضاعفی خواهیم کرد تا در دیدارهای بعدی و با حمایت آنها در تهران به پیروزی های خوبی دست پیدا کنیم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 874

به "خلیلی: اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی ها اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی ها اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید