جهانفکریان: با آمادگی نسبی راهی المپیک می شوم

به گزارش سهندبلاگ، ملی پوش وزنه برداری بانوان ایران گفت: سهمیه را کسب کردم و پزشک تیم در حال آماده کردن من است تا با آمادگی نسبی راهی مسابقات شوم.

جهانفکریان: با آمادگی نسبی راهی المپیک می شوم

به گزارش خبرنگاران، پریسا جهانفکریان در خصوص قطعی شدن اعزامش به مسابقات وزنه برداری المپیک توکیو گفت: خوشحالم که سهمیه المپیک را به دست آوردم و این دستاوردی عظیم و ارزشمند برای من و وزنه برداری ایران است چون برای نخستین بار است که بانوان ایرانی در رشته وزنه برداری به المپیک راه پیدا می نمایند.

ملی پوش وزنه برداری بانوان ایران ادامه داد: اخیراً مصدومیتی در سرشانه ام وجود داشت که مجبور شدم آن را جراحی کنم. پزشکان و فدراسیون، تمام کوشش خود را به کار گرفته اند تا من به آمادگی کامل و المپیک برسم.

بانوی المپیکی ایران در خصوص جراحی اخیر شانه اش توضیح داد: من 6 ماه بود که درگیر این مصدومیت بودم و با درد تمرین می کردم. لازم بود که جراحی کنم ولی برای کسب سهمیه المپیک، این کار را انجام ندادم. در این بین متوجه شدم که فهرست نهایی رد شده و قرار نیست کسی به این فهرست اضافه گردد. به همین دلیل تصمیم گرفتم، جراحی کنم.

جهانفکریان گفت: در نهایت، سهمیه را کسب کردم و پزشک تیم در حال آماده کردن من است تا با آمادگی نسبی راهی مسابقات شوم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14738

به "جهانفکریان: با آمادگی نسبی راهی المپیک می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانفکریان: با آمادگی نسبی راهی المپیک می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید