تبادل استوری بین واتس اپ و فیس بوک !

به گزارش سهندبلاگ، به نظر می رسد که قرار است از این پس قابلیتی به واتس اپ اضافه شود که کاربران بتوانند استوری های خود بر روی این پلت فرم را به فیس بوک نیز منتقل داده و در آن به اشتراک بگذارند.

تبادل استوری بین واتس اپ و فیس بوک !

به گزارش خبرنگاران، گزارش های منتشر شده در وب سایت phonearena نشان می دهد که قرار است در آینده ای بسیار نزدیک قابلیت جدیدی به پلت فرم پیام رسان واتس اپ اضافه شود که به واسطه آن کاربران قادر خواهند بود استوری های منتشر شده در واتس اپ تحت عنوان whatsapp status را به پلت فرم استوری های شبکه اجتماعی فیس بوک نیز منتقل داده و آن را با دوستان فیس بوکی خود نیز به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان های جهان است نیز از قابلیت Encryption End- تو آخر یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال های اخیر عنوان نخستین و پرطرفدارترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان را به خود اختصاص داده است.

در طول یک سال گذشته، اخبار و گزارش های متعددی در خصوص احتمال ادغام و یکپارچه سازی اپلیکیشن و سرویس های زیرمجموعه شرکت فیس بوک از جمله واتس اپ و اینستاگرام منتشر شده است تا کاربران بتوانند از قابلیت های کاربردی و جذابی که در هر یک از این برنامه ها وجود دارد، بهره ببرند و آن را با دوستان و فالوورهای خود در این شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

شرکت فیس بوک با در اختیار دریافت و تصاحب شرکت واتس اپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است. طبق تازه ترین آمار منتشر شده در ژانویه 2018، پیام رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود 1 میلیارد و 300 میلیون کاربر فعال در ماه است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3917

به "تبادل استوری بین واتس اپ و فیس بوک !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادل استوری بین واتس اپ و فیس بوک !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید