برگزاری مسابقات گلف رباتیک دانش آموزی در امارات

به گزارش سهندبلاگ، امارات به منظور توسعه فناوری رباتیک در این کشور میخواهد مسابقات گلف رباتیک دانش آموزی را در این کشور در سرانجام ماه جاری میلادی برگزار کند.

برگزاری مسابقات گلف رباتیک دانش آموزی در امارات

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آی تی پی، این مسابقه در قالب چالش رقابتی ParOne Invitational STEAMathalon اجرا شده و برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار می گردد.

دانش آموزان برای شرکت در این رقابت باید ربات های گلف باز هوشمندی را طراحی نموده و بسازند تا آنها در رقابت مینی گلف پرتاب 9 توپ به سمت هدف شرکت نمایند.

این رقابت در تاریخ 25 و 26 آوریل در دوبی برگزار می گردد و از جمله حامیان آن می توان به شرکت های EdTech، بی ام دبلیو و مرکز اوتیسم دوبی اشاره نمود. شرکت در این رقابت محدود به دانش اموزان کلاس های هفتم و هشتم و نهم دبیرستان بوده و ربات های ساخته شده در زمینه های مختلفی همچون هوش مصنوعی، خودآموزی و غیره آموزش داده خواهند شد.

امارات متحده عربی در سال های اخیر سرمایه گذاری های گسترده ای را برای استفاده از فناوری های پیشرفته و هوش مصنوعی به عمل آورده و درصدد افتتاح اولین شهر هوشمند دوبی در نیمه اول سال 2019 نیز هست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1234

به "برگزاری مسابقات گلف رباتیک دانش آموزی در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات گلف رباتیک دانش آموزی در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید