اگر کارکنان دورکار گوگل به طور دائم دورکار شوند، حقوقشان کاهش می یابد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تی وی نیوز، این اتفاقی است که در سرتاسر سیلیکون ولی رخ می دهد. تحقیقاتی که به وسیله رویترز به عمل آمده نشان می دهد فیس بوک و توییتر هم حقوق کارمندان از راه دور که به منطقه ها کم هزینه تر نقل مکان می نمایند را کاهش می دهند، در حالی که شرکت های کوچکتر از جمله Reddit و Zillow به مدل های پرداخت مکان-آگنوستیک روی آورده اند و از مزایای استخدام، حفظ نیرو و تنوع استفاده می نمایند.

اگر کارکنان دورکار گوگل به طور دائم دورکار شوند، حقوقشان کاهش می یابد

در شرکت گوگل، اگر کارمند دورکار برای دفتری از شرکت در خارج از شهر محل زندگی خود کار کند، (مثلاً برای رسیدن به دفتر با قطار یک الی دو ساعت در راه باشد.) بین 10 تا 15 درصد از حقوقش کاسته می گردد. این در حالی است که اگر این کارمند در همان شهری که دفتر وجود دارد دورکار باشد، از حقوقش کسر نمی گردد.

کارمندی از گوگل که نخواست نامش فاش گردد در مصاحبه با رویترز گفت که او دورکار بوده و به علت این که حقوقش کم نگردد، هر روز مسیری دو ساعته را طی می نماید تا در دفتر حضور پیدا کند.

مصاحبه با بعضی کارمندان گوگل نشان می دهد که مثلاً در صورت ترک دفتر سان فرانسیسکو و رفتن به منطقه ای خارج از شهر سانفرانسیسکو و تقریباً گران، دستمزد کارمندان دورکار تا 25 درصد کاهش می یابد.

با این حال، سخنگوی شرکت گوگل گفته است که این شرکت حقوق کارکنان را بر اساس دورکاری و فاصله از محلی که دفتر در آنجا قرار گرفته است، تغییر نمی دهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرکانادا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14894

به "اگر کارکنان دورکار گوگل به طور دائم دورکار شوند، حقوقشان کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر کارکنان دورکار گوگل به طور دائم دورکار شوند، حقوقشان کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید