آخرین وضعیت شهرک شماره 2 اهواز پس از سیلاب

به گزارش سهندبلاگ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی بازسازی و بازگشایی جهت خروجی شهرک صنعتی شماره 2 اهواز اطلاع داد.

آخرین وضعیت شهرک شماره 2 اهواز پس از سیلاب

اخلاق محمدیان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جهت دسترسی به شهرک صنعتی شماره 2 اهواز که بر اثر سرریز سیلاب کرخه در محور شوش- اهواز مسدود شده بود در هفته گذشته بازگشایی شد و پس از آن به دلیل اینکه آن جهت صرفاً باید برای ورود به شهرک استفاده گردد، عملیات اجرایی بازسازی و بازگشایی جهت خروجی نیز شروع شد.

وی اضافه نمود: جهت دسترسی به شهرک بصورت اضطراری و موقتاً تا زمان فروکش کردن سیلاب جاری شده در آن منطقه، احداث شده است و ایجاد بار ترافیکی سنگین و یا خروج از شهرک توسط آن جهت و قرار دریافت در جاده ترانزیتی که همچنان بعضی از جهتهای آن بصورت دوطرفه استفاده می گردد، برای صنعتگران و کارکنان واحدهای تولیدی خطراتی در پی دارد اما در حال حاضر که عملیات اجرایی بازگشایی و بازسازی جهت خروجی شهرک صنعتی به اتمام رسیده، این مشکل نیز رفع شده است.

محمدیان عنوان نمود: جهت خروجی توسط دو دهانه پل عریض با در کنار هم قرار دریافت لوله های قطور، بازسازی و بازگشایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان همچنین در مورد خسارت سیلاب در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز اظهار داشت: سیلاب اخیر به زیرساخت های شهرک صنعتی شماره 2 اهواز نظیر آسفالت خیابان ها، شبکه فاضلاب، شبکه برق و گاز آسیب وارد نموده است که در حال آنالیز و کوشش برای مرتفع کردن این موارد هستیم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1366

به "آخرین وضعیت شهرک شماره 2 اهواز پس از سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت شهرک شماره 2 اهواز پس از سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید