آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی

به گزارش سهندبلاگ، حیدرزاده از مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی خبر داد.

آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی

آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی بیان نمود: در راستای تأمین نیروی انسانی فوق تخصصی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و باستناد ماده 8 قانون تأمین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و نوجوانان ایرانی، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفت مراحل تکمیل ظرفیت سی وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی را با رعایت شرایط به انجام برساند.

حیدرزاده با اشاره به شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی اظهار کرد: شرکت کنندگان سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که در مرحله اعلام نتایج اصلی آزمون مذکور پیروز به کسب قبولی نشده اند همچنین داوطلبان فارغ التحصیل سالجاری رشته های تخصصی بیماریهای داخلی، بچه ها، بیهوشی، روانپزشکی و جراحی عمومی که در شصت و ششمین دوره دانشنامه تخصصی پیروز به کسب قبولی نهایی شدهاند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی بیان نمود: داوطلبان تا هفدهم آبان ماه 98 فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در تکمیل ظرفیت فوق تخصصی دستیاری پزشکی اقدام کنند.

شرط ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت دستیاری

حیدرزاده تاکید کرد: در بدو شروع به دوره، همه پذیرفته شدگان ملزم به ارائه سند تعهد محضری خاص با رعایت مقررات مربوطه و مفاد این دستورالعمل هستند و از شروع به دوره افرادی که تعهد محضری را ارائه نکنند جلوگیری به عمل خواهد آمد و سپردن تعهد محضری خاص به منزله اعلام انصراف از پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت خواهد بود.

وی ادامه داد: 610 داوطلب در آزمون ثبت نام کرده بودند و آزمون پنجشنبه 11 بهمن 97 برگزار شد. سی و ششمین دوره دستیاری فوق تخصصی پزشکی در 25 رشته فوق تخصصی برگزار و پس از برگزاری آزمون کتبی، آزمون شفاهی نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 بهمن 97 در رشته های مختلف در بیمارستان های اعلام شده برگزار شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی به آمار پذیرفته شدگان در سی و ششمین دوره دستیاری فوق تخصصی پزشکی اشاره کرد و گفت: 300 داوطلب در سی و ششمین دوره دستیاری فوق تخصصی پزشکی قبول شده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5245

به "آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دستیاری فوق تخصصی پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید