WHO درباره برطرف شتاب زده محدودیت ها در مقابله با کرونا هشدار داد

به گزارش سهندبلاگ، مدیر منطقه اروپای سازمان بهداشت دنیای با تاکید بر اینکه هنوز راه طولانی برای مهار کرونا در پیش است، از کشورهای دنیا خواست در برطرف محدودیت های اعمال شده برای مقابله با این ویروس عجله نکنند.

WHO درباره برطرف شتاب زده محدودیت ها در مقابله با کرونا هشدار داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هانس کلوگ مدیر سازمان بهداشت دنیای در منطقه اروپا درباره برداشتن شتاب زده محدودیتهای اعمال شده در دنیا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، یک مقام ارشد سازمان بهداشت دنیای از پیشرفتهای بعضی کشورها در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا ابراز خرسندی کرد و همزمان بر لزوم هوشیاری و ممانعت از برطرف شتاب زده محدودیتهای اعمالی شده برای مهار این ویروس در دنیا تاکید نمود.

مدیر منطقه اروپای سازمان بهداشت دنیای بیان کرد، کاهش درصد میزان افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا به معنای آن نیست که اکنون زمان برداشتن یا کاستن از محدودیتهای اعمال شده برای مقابله با این ویروس فرا رسیده باشد.

به گفته هانس کلوگ بعضی از کشورها دارند رشد سریع موارد ابتلا (به ویروس کرونا) یا یک افزایش مجدد موارد ابتلا را تجربه می نمایند.

این مقام ارشد سازمان بهداشت دنیای از کشورها خواست که در مقابله با ویروس کرونا همچنان هوشیار باشند.

او با اشاره به تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مشاغل مختلف در کشورهای دنیا توضیح داد: ما هنوز یک راه طولانی در این ماراتن (مقابله با کرونا) در پیش داریم و پیشرفتی که تا به امروز در جنگ با ویروس به دست آورده ایم، پیشرفتی به شدت شنماینده است.

مدیر سازمان بهداشت دنیای در منطقه اروپا اضافه کرد: اندیشیدن به اینکه ما داریم به خاتمه راستا نزدیک می شویم، کار خطرناکی خواهد بود چرا که در مواجهه با این ویروس هیچ مجالی برای اشتباه وجود ندارد.

هشدار این مقام ارشد سازمان بهداشت دنیای در حالی مطرح شده که بسیاری از کشورهای دنیا برای مقابله با ویروس کرونا به اقداماتی از قبیل قرنطینه کردن و بستن مدارس، ادارات و کسب و کارها دست زده اند.

م

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7990

به "WHO درباره برطرف شتاب زده محدودیت ها در مقابله با کرونا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "WHO درباره برطرف شتاب زده محدودیت ها در مقابله با کرونا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید