پورعلی گنجی در پرسپولیس؟ ممکن نیست

به گزارش سهندبلاگ، پورعلی گنجی به پرسپولیس نخواهد آمد چرا که جدا از آن قرارداد، اختلاف رقمی که باشگاه های قطری و ایرانی به پورعلی گنجی پرداخت خواهند کرد، باعث شده این بازیکن فعلا به بازگشت فکر نکند.

پورعلی گنجی در پرسپولیس؟ ممکن نیست

پورعلی گنجی در پرسپولیس؟ ممکن نیست

بر خلاف شایعه ای که هر چند وقت یک بار تکرارش می کنند، احتمال بازگشت مرتضی پورعلی گنجی به فوتبال ایران و حضورش در پرسپولیس تقریبا صفر است. این برای چندمین بار است که شایعه پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی را می شنویم اما این مدافع ملی پوش که اتفاقا از بازیکنان مورد علاقه برانکو به حساب می آید، قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد.

او که فصل گذشته در السد قطر بازی می کرد، در سال منتهی به جام جهانی راهی تیم اروپایی یوپن بلژیک شد که از قضا مالکان این باشگاه هم قطری هستند و در واقع عامل انتقال او بودند.

هر چند نیم فصل که شد، مرتضی پورعلی گنجی به قطر برگشت و پیراهن العربی را پوشید. همین بازگشت، او را به یکی از گرانقیمت ترین بازیکنان آسیایی لیگ ستارگان قطر تبدیل کرد و این در حالی است که از قرارداد سه سا و نیمه او تنها یک نیم فصل گذشته و هنوز سه ال آن باقی مانده است.

حتی الان هم که شایعه ها علاقه پورعلی گنجی به پرسپولیس را مطرح کرده اند او به تهران نخواهد آمد چرا که جدا از آن قرارداد، اختلاف رقمی که باشگاه های قطری و ایرانی به پورعلی گنجی پرداخت خواهند کرد، باعث شده این بازیکن فعلا به بازگشت فکر نکند. حتی اگر جدی ترین مشتری اش پرسپولیس باشد.

11

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1334

به "پورعلی گنجی در پرسپولیس؟ ممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورعلی گنجی در پرسپولیس؟ ممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید