پروازهای ایران به 4 کشور به دلیل شیوع کرونا در ایران لغو شد

به گزارش سهندبلاگ، مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: تا به امروز ترکیه، گرجستان، عراق و کویت پروازهای ایران به کشورشان را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده اند و به گفته مقامات این کشورها، این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا شده است.

پروازهای ایران به 4 کشور به دلیل شیوع کرونا در ایران لغو شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در برخی از سایت های خبری، شایعاتی درباره لغو پروازهای ایرانی و جلوگیری از ورود اتباع ایرانی به برخی کشورها منتشر شد که در این میان پرواز امروز(یکشنبه، 4 اسفند) تهران - تفلیس نیز در ساعت 16:30 لغو شده است.

علی کاشانی، مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: چیزی که تا به امروز به صورت قطعی اعلام شده است، این که ترکیه، گرجستان، عراق و کویت تا اطلاع ثانوی پروازهای ایران به کشورشان را لغو کرده اند اما این اتفاق ادامه دار نبوده و پروازها دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی افزود: مسئولان کشورهای مذکور دلیل این اقدام را جلوگیری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشورشان اعلام کرده اند و به همین سبب پروازهای خارجی به این مقاصد فعلا انجام نمی شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همچنین گفت: تا به امروز چهار کشور مذکور پروازهای ایران را به سمت کشور خود لغو کرده اند و اطلاعیه رسمی از سوی کشور دیگری اعلام نشده است. اما ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی موظفند که مسافران را از هرگونه تغییرات در پروازشان مطلع کنند و مردم نیز بهتر است قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، اطلاعات لازم را در مورد سفرشان کسب کنند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6993

به "پروازهای ایران به 4 کشور به دلیل شیوع کرونا در ایران لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای ایران به 4 کشور به دلیل شیوع کرونا در ایران لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید