پرسپولیس، پرمصدوم ترین تیم لیگ

به گزارش سهندبلاگ، پرسپولیس با 7 مصدوم بیشترین مصدوم را در بین تیم های لیگ فزونی دارد. حتی ضعیف ترین تیم های لیگ فزونی هم این تعداد مصدوم ندارد.

پرسپولیس، پرمصدوم ترین تیم لیگ

پرسپولیس، پرمصدوم ترین تیم لیگ

پرسپولیس کم کم دارد تبعات فشاری که محرومیت جابجاییی به بازیکنانش تحمیل نموده را می بیند. در شرایطی که در طول دوران محرومیت همه از آمادگی بازیکنان این تیم و مصونیت شان از مصدومیت در فشردگی بازی ها متعجب شده بودند اما با سرانجام پنجره جابجاییی انگار، توان بازیکنان پرسپولیس هم تمام شده است و حالا با 7 مصدوم بیشترین مصدوم را در بین تیم های لیگ رجحان دارد. حتی ضعیف ترین تیم های لیگ رجحان هم این تعداد مصدوم ندارد.

پرسپولیس : 7

بوژیدار رادوشوویچ ، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، آدام همتی و محمد انصاری هفت بازیکنی هستند که در حال حاضر با مشکل آسیب دیدگی روبرو هستند. نکته جالب اینجا است که 5 بازیکن از 7 بازیکن مدافع هستند و این نشان می دهد برانکو در بخش تدافعی چرا با کمبود نفر روبرو است.

استقلال : 2

استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های حاضر لیگ برتر ، تا این زمان تنها دو بازیکن مصدوم دارد. همام طارق و مرتضی آقاخان مصدومان استقلال هستند. البته شفر با علم به این موضوع در تعطیلات نیم فصل نیز بازیکنان خیلی خوبی را به خدمت گرفت و به همین دلیل استقلال در اینروزها کمبود این بازیکنان را احساس نمی کند.

تراکتورسازی : 1

تراکتورسازی تیم پرستاره این فصل از رقابت های لیگ برتر، روز گذشته با مصدومیت روبرو شد. حالا لیکنز باید در قلب خط دفاعی اش تغییراتی ایجاد کند.

سپاهان ، پدیده : صفر

تیم های پدیده و سپاهان دو تیم دیگر از مدعیان این فصل لیگ برتر در این زمان بازیکن مصدومی ندارند. امیرقلعه نویی و یحیی گل محمدی می توانند از مجموعه بازیکنانی که در اختیار در ادامه لیگ برتر به بهترین نحو استفاده نمایند.

ذوب آهن: 2

محمدرضا خلعتبری، رحیم زهیوی، دو مصدوم ذوب آهن هستند. مصدومیت محمدرضا خلعتبری بعد از تلاشی که علیرضا منصوریان برای حضور او داشت، به اندازه مصدومیت چند بازیکن به ذوب آهن ضرر زد.

پارس جنوبی: 2

محمد ستاری و مهدی عسگری، دو مصدوم پارس جنوبی هستند.

نفت مسجد سلیمان:2

حسین دوستدار، فرشید پاداش دو مصدوم نفت مسجد سلیمان هستند. با توجه به امکانات محدودی که این تیم دارد و شرایط نامساعد زمین ها، بقیه بازیکنان شانس آورده اند که دچار مصدومیت نشده اند.

ماشین سازی : 1

توحید غلامی تنها مصدوم ماشین سازی است.

نساجی: 1

محمد عباس زاده، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان نساجی مصدوم است و مصدومیتش برای طرفداران این تیم خبر خوبی به حساب نمی آید.

پیکان: 1

جابر انصاری به محض اینکه در جابجایی نیم فصل از استقلال به پیکان منتقل شد، مصدوم شد و بازی ها را از دست داد.

استقلال خوزستان: 1

فرزاد بهمنی، تنها مصدوم استقلال خوزستانی است که در قعر جدول لیگ قرار گرفته است.

2- 440

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 757

به "پرسپولیس، پرمصدوم ترین تیم لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، پرمصدوم ترین تیم لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید