پرداخت 250 میلیارد ریال برای جبران هزینه های درمان جانبازان

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/گیلانرئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه طی دو هفته گذشته 250 میلیارد ریال از منابع دولتی برای جبران هزینه های درمان جانبازان پرداخت شده است گفت: حفظ حرمت خانواده شهدا و جانبازان از رسالت های همه مسئولین است.

پرداخت 250 میلیارد ریال برای جبران هزینه های درمان جانبازان

به گزارش خبرنگاران، علی نوبخت در نشست بررسی مسائل بهداشت و درمان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار گشت، اظهار کرد: برنامه ریزی های کلان بخش بهداشت و درمان در مجلس تدوین شده است.

وی شرح داد: در شرایطی که کشور در محاصره اقتصادی و تحریم واقع شده است نیازمند همدلی و همراهی بیش از پیش هستیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه وضع بهداشت و درمان گیلان از وضع بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان پایین تر است، گفت: برای ارتقاء بهداشت و درمان در این استان نیازمند توجه ویژه وزارت بهداشت و درمان و مسئولین هستیم.

نوبخت با بیان اینکه طی دو هفته گذشته 250 میلیارد ریال از منابع دولتی برای جبران هزینه های درمان جانبازان پرداخت شده است گفت: حفظ حرمت خانواده شهدا و جانبازان از رسالت های همه مسئولین است.

وی از تشکیل کمیته اخلاق پزشکی در هر انجمن علمی خبر داد و گفت: این کمیته به منظور پیگیری تخلفات پزشکان تشکیل شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر برخورد سخت وزارت بهداشت با پزشکانی که در هنگام ویزیت چند بیمار در اتاقشان است، گفت: نباید در هر نوبت ویزیت بیش از یک بیمار وارد اتاق پزشک شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالایی گیلان در بخش های بهداشتی، پزشکی و درمانی گفت: گیلان ظرفیت راه اندازی بخش پیوند و کاشت حلزون را دارد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5069

به "پرداخت 250 میلیارد ریال برای جبران هزینه های درمان جانبازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 250 میلیارد ریال برای جبران هزینه های درمان جانبازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید