واکنش سخت سخنگوی اردوغان و وزیر امور خارجه ترکیه به بازرسی تیم ملی این کشور در ایسلند

به گزارش سهندبلاگ، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری و مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه واکنش سختی به بازرسی تیم ملی فوتبال این کشور در ایسلند نشان دادند.

واکنش سخت سخنگوی اردوغان و وزیر امور خارجه ترکیه به بازرسی تیم ملی این کشور در ایسلند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه تلویزیونی NTV روسیه، ابراهیم کالین حادثه پیش آمده برای تیم ملی فوتبال ترکیه در فرودگاه ایسلند را غیر قابل قبول خواند.

پیش از این بوراک یلماز، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه با انتشار پیام تصویری در شبکه های اجتماعی از معطلی 3 ساعته اعضای این تیم در فرودگاه ایسلند همراه با بازرسی تمامی چمدان ها و بازیکنان خبر داده بود.

ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در واکنش به بازرسی غیرمعمول کاروان تیم ملی فوتبال این کشور در فرودگاه ایسلند گفت: عدم احترام به تیم ملی فوتبال ترکیه قابل قبول نیست. ما اقداماتی را آغاز کردیم و تلاش هایی انجام خواهیم داد. دولت و مردم ترکیه نزدیک تیم ملی فوتبال کشورشان هستند، البته بازیکنان ترکیه در زمین بازی جواب این اقدام ایسلندی ها را خواهند داد.

مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه نیز در این رابطه گفت: مسئله ای که برای تیم ملی فوتبال ترکیه در فرودگاه ایسلند رخ داد از نظر دیپلماتیک و بشری قابل پذیرش نیست. هیچ کس تردیدی نداشته باشد که تصمیم های لازم را برای مقابله با آن اتخاذ می کنیم.

بر اساس این گزارش، ترکیه رسما از طریق سفارت نروژ، حافظ منافع ایسلند در این کشور یادداشت اعتراض آمیزی را ارسال کرده است و خواستار پاسخگویی رسمی دولت ایسلند شد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1948

به "واکنش سخت سخنگوی اردوغان و وزیر امور خارجه ترکیه به بازرسی تیم ملی این کشور در ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخت سخنگوی اردوغان و وزیر امور خارجه ترکیه به بازرسی تیم ملی این کشور در ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید