هشدار پلیس آگاهی به زائران اربعین، مراقب کلاهبرداری با فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار باشید

به گزارش سهندبلاگ، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در مورد فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار به زائران هشدار داد.

هشدار پلیس آگاهی به زائران اربعین، مراقب کلاهبرداری با فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار باشید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ شهاب امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی تمام کوشش خود را برای تامین امنیت مشتاقان حرم حسینی به عمل می آورند، گفت: تکلیف ما این است که اجازه ندهیم افراد فرصت طلب این آرامش و نظم معنوی را بر هم بزنند.

وی با اشاره به کلاهبرداری با عنوان فروش سیم کارت های اعتباری عراقی اضافه نمود: به دنبال گزارش هایی مبنی بر فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار به زوار حرم اباعبدالحسین (ع)، توصیه می کنیم از خرید سیم کارت از افراد دستفروش اجتناب نموده و سعی نمایند از مکان های معتبر سیم کارت خود را تهیه نمایند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به گزارش های دیگری مبنی بر اینکه عده ای افراد سودجو از تصویر گذرنامه زائران سوءاستفاده می نمایند، به مشتاقان حرم سیدالشهدا (ع) هشدار داد: ضروری است زائران گرامی از در اختیار قرار دادن گذرنامه و حتی تصویر آن به افراد غیرمسئول و فرصت طلب پرهیز نمایند.

وی در مورد پارک خودرو نیز گفت: بعضی از زوار اتومبیل های خود را در سطح شهر و یا جا هایی دور از پارکینگ هایی که در این خصوص تعبیه شده پارک می نمایند، این عزیزان باید از پارکینگ های دارای مجوز و مورد تایید استفاده نموده و حتما قبض دریافت نمایند.

سرهنگ امینی همچنین هشدار داد: خواهران و برادران شرکت نماینده در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی مراقبت بیشتری از اموال و مدارک هویتی خود داشته باشند و تلفن همراه خود را در زمان شارژ به حال خود رها ننمایند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4586

به "هشدار پلیس آگاهی به زائران اربعین، مراقب کلاهبرداری با فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس آگاهی به زائران اربعین، مراقب کلاهبرداری با فروش سیم کارت های عراقی فاقد اعتبار باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید