نوش جان کریم باقری!

به گزارش سهندبلاگ، روز گذشته یکی از مباحث داغ خبری مبلغ قرار داد کریم باقری به عنوان مربی یا بهتر بگویم دستیارسرمربی در پرسپولیس بود.

نوش جان کریم باقری!

بحث یک میلیارد و دو میلیارد و… مطرح است و این که قراردادش مثلا نزدیک سه میلیارد بوده و با تخفیف به یک میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است.

منتقدان می گویند قرارداد یک دستیار نباید نزدیک دو میلیارد تومان باشد و حرفهای اینچنینی.

منتقدان اما ظاهرا فراموش نموده اند طی سالهای گذشته یکی از عوامل موفقیت پرسپولیسِ برانکو، قطعا کریم باقری بوده است.

تیم هایی مثل پرسپولیس که ستاره های زیادی دارند علاوه بر سرمربی بزرگی مثل برانکو یا کالدرون احتیاج مبرمی به یکی مثل کریم باقری دارند که هم سابقه خوب باشگاهی،هم ملی و هم حضور در بهترین لیگ های فوتبال جهان در کارنامه اشان باشد.

از آن مهمتر جذیه داشته باشند و بازیکنان از او حساب ببرند. یادمان نمی رود حرف محسن مسلمان که زمانی یاغی پرسپولیس بود. او می گفت از کریم باقری می ترسد و جلو او نمی تواند بلند حرف بزند.

در ماجرای پیغام صادقیان هم فراموش ننموده ایم این کریم باقری بود که به خوبی پشت برانکو درآمد و بارها در تمرینات و بازی ها که صادقیان حاشیه سازی می کرد با او برخورد کرد.

جمع کردن حاشیه های فراوان بعضی بازیکنان پرسپولیس تنها از یکی مثل کریم باقری بر می آید و بس.

نتیجه: در فوتبالی که بازیکن نه چندان خوبش که حتی سابقه یک بار پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارد، میزان قرارداد یک ساله اش بالای یک میلیارد تومان است؛ اگر قرار داد کریم باقری دو،سه میلیارد و بیشتر هم باشد نوش جانش.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5431

به "نوش جان کریم باقری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوش جان کریم باقری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید