نمایش 54 عنوان فیلمِ جشنواره بین المللی رشد در مدارس گیلان

به گزارش سهندبلاگ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: چهل و نهمین دوره جشنواره فیلم رشد با نمایش 54 عنوان فیلم برای بیش از 300 هزار دانش آموز استان از امروز تا 24 آذر در مدارس استان آغاز شد.

نمایش 54 عنوان فیلمِ جشنواره بین المللی رشد در مدارس گیلان

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد امجدی در مراسم گشایش این جشنواره در سالن اجتماعات مدرسه بعثت ناحیه یک رشت گفت: فیلم های منتخب ایرانی و خارجی برای دانش آموزان از مقطع ابتدایی تا دوره دوم متوسطه با مضامین علمی، پژوهشی و فرهنگی به نمایش در می آید.

وی با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره اعلام کرد: فیلم های این جشنواره علاوه بر مدارس در سالن های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و همچنین مساجد برای دانش آموزان گیلانی اکران می شود. معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان ایجاد نوآوری و خلاقیت، ارتقاء سطح کیفی فیلم های آموزشی، ایجاد فرصت و انگیزه برای فیلم سازان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

بهرام صفری سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک رشت نیز در آیین گشایش چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد با اشاره به افزایش 50 درصدی مدارس نمایش دهنده فیلم گفت: امسال 300 مدرسه ناحیه یک رشت 54 عنوان فیلم را برای 60 هزار دانش آموز ناحیه یک رشت نمایش می دهند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5759

به "نمایش 54 عنوان فیلمِ جشنواره بین المللی رشد در مدارس گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 54 عنوان فیلمِ جشنواره بین المللی رشد در مدارس گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید