نقش اصلی ماتریکس4 به بازیگر آکوامن رسید

به گزارش سهندبلاگ، یحیی عبدالمتین دوم بازیگر فیلم سینمایی آکواما برای نقش آفرینی در یکی از نقش های اصلی ماتریکس 4 انتخاب شد.

نقش اصلی ماتریکس4 به بازیگر آکوامن رسید

به گزارش خبرنگار به نقل از هالیوود ریپورتر، یحیی عبدالمتین دوم که نقش مانتای سیاه را در فیلم سینمایی اکوامن ایفا کرده بود در حال مذاکره برای دریافت یک نقش کلیدی در فیلم جدید ماتریکس است.

کیانو ریوز، کری آن ماس بازیگران این فیلم و لانا واچوفسکی سازنده و کارگردان سری گذشته فیلم های ماتریکس برای ساخت این پروژه دوباره با یکدیگر همکاری خواهند کرد. واچوفسکی که در کنار گرنت هیل تهیه کننده این فیلم نیز هست به همراه الکساندر هِمُن در نویسندگی آن نیز مشارکت کرده است. با اعلام منابع، ساخت این فیلم از سال 2020 آغاز می شود.

ریوز و ماس به ترتیب نقش های اکشن و محبوب سابق خود در این فیلم به نام های نئو و ترینیتی را ایفا خواهند کرد. گفته می شود عبدالمتین برای نقش یک مورفیوس جوان به این پروژه می پیوندد که به صورت رسمی اعلام نشده است.

این فیلم همچنین همکاری دوباره عبدالمتین با برادران وارنر خواهد بود. او پیش از در فیلم سینمایی اکوامن به کارگردانی جیمز وان حضور داشت. او همچنین در آخرین فیلم جردن پیل به نام ما نقش آفرینی کرده بود.

سه فیلم گذشته از دنیای ماتریکس در مجموع 1 میلیارد و 600هزار دلار فروش داشت که هر سه آن ها توسط لانا واچوفسکی به همراه خواهرش ساخته شده بود.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4421

به "نقش اصلی ماتریکس4 به بازیگر آکوامن رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش اصلی ماتریکس4 به بازیگر آکوامن رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید