نشست علمی انسان، توانمندی های ذهنی و شناختی برگزار می گردد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از فرهنگسرای فناوری اطلاعات، ششمین نشست شب های فناوری با موضوع انسان، توانمندی های ذهنی و شناختی، چهارشنبه 17 مهرماه ساعت 16 با حضور اساتید و متخصصان در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می گردد.

نشست علمی انسان، توانمندی های ذهنی و شناختی برگزار می گردد

در این نشست محمودرضا حاجی قاسم، دکترای علوم اعصاب و مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران به سخنرانی با موضوع شناخت و استفاده از فناوری های نوین می پردازد. سپس فرزانه رستمی، مدرس دانشگاه و پژوهشگر علوم شناختی به آنالیز کارایی روش های موجود و نوین آموزشی از دید شناختی می پردازد.

در بخش دیگر پیمان ابهریان متخصص اعصاب و روان و عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم شناختی و رئیس کلینیک مغز و شناخت در مورد توانبخشی و توانمند سازی شناختی سخنرانی می نماید و در انتها این نشست کاربردهای علوم و فناوری های شناختی و ارتباط آن با سایر علوم به ویژه فناوری اطلاعات توسط آناهیتا خرمی دکترای علوم اعصاب شناختی و مدیر آموزشی پژوهشی کلینیک مغز و اعصاب آنالیز خواهد شد.

سلسله نشست های تخصصی شب های فناوری، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می گردد.

این برنامه با مشارکت کانون شهر هوشمند فرهنگسرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4378

به "نشست علمی انسان، توانمندی های ذهنی و شناختی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست علمی انسان، توانمندی های ذهنی و شناختی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید