موریاسو: بردیم اما اعتراف می کنم بازی دشواری بود

به گزارش سهندبلاگ، ما در این مسابقه شکل بازی خودمان را تغییر ندادیم و توانستیم در نیمه دوم از فضاهای زمین ایران به خوبی استفاده کنیم و به گل برسیم.

موریاسو: بردیم اما اعتراف می کنم بازی دشواری بود

شایسته پیروزی بودیم

هاجیمه موریاسو بعد از پیروزی سه بر صفر ژاپن مقابل ایران و صعود به فینال جام ملت های آسیا، گفت: نیمه اول بازی سنگینی را تجربه کردیم. در 45 دقیقه اول بازی واقعا پایاپای بود و هر دو تیم فشرده بازی می کردند اما در نیمه دوم ما توانستیم از فرصت های مان نهایت استفاده را ببریم و 3 بار دروازه ایران را باز کنیم.

سرمربی ژاپن گفت: واقعا جو ورزشگاه به صورت کامل در اختیار ایرانی ها بود و آنها طرفداران زیادی در ورزشگاه داشتند، اما ما با بازی خوب توانستیم برنامه هایمان را بر حریف دیکته کنیم. کارهای تاکتیکی را در نیمه دوم خیلی خوب در زمین پیاده کردیم و راهی فینال شدیم.

سرمربی تیم ملی ژاپن در ادامه به نشست خبری آمد و در جمع خبرنگاران گفت: ما 3 بر صفر مقابل ایران به پیروزی رسیدیم، اما اعتراف می کنم که بازی دشواری بود.

وی ادامه داد:ما از همان دقایق اول جنگندگی مان را نشان دادیم و بازیکنان ما از اول مسابقه نشان دادند که روحیه جنگندگی بالایی برای این مسابقه دارند. ما با آمادگی و شجاعت مقابل ایران بازی کردیم و به نظرم شایسته پیروزی بودیم.

موریاسو گفت:ما در این مسابقه شکل بازی خودمان را تغییر ندادیم و توانستیم در نیمه دوم از فضاهای زمین ایران به خوبی استفاده کنیم و به گل برسیم. بازیکنانم در نیمه دوم کوشش زیادی کردند و می دانستیم که موقعیت هایی در زمین ایران ایجاد خواهد شد. خوشحالم به هدفمان رسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله نهایی با چه تیمی بازی کند گفت:ما یک بازی خیلی مهم در فینال پیش روی خودمان داریم که قطعاً سختی های خاص خودش را دارد و مهم نیست با کدام یکی از دو تیم بازی کنیم چون بازی های فینال همواره پرفشار است. در این بازی سخت بود برای ما که به شرایط عادت کنیم ولی خوشبختانه توانستیم برنده بازی شویم. این برد را به طرفدارانمان و کسانی که در کنار تیم بودند تقدیم می کنم.

1

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 469

به "موریاسو: بردیم اما اعتراف می کنم بازی دشواری بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موریاسو: بردیم اما اعتراف می کنم بازی دشواری بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید