منتظری: صیادمنش و قائدی نباید تنها زندگی نمایند

به گزارش سهندبلاگ، چرا بازیکنان جوان استقلال تنها زندگی می نمایند؟ این سوالی است که پژمان منتظری مطرح نموده و از مدیران استقلال می خواهد به آن ورود نمایند.

منتظری: صیادمنش و قائدی نباید تنها زندگی نمایند

پژمان منتظری حرف هایی به زبان آورده که بدون شک در سال های اخیر هیچ یک از بازیکنان با تجربه استقلال جرات بیان آن را نداشته است. منتظری در قامت کاپیتان نمی خواهد فقط یک تکه پارچه را به دست ببندد. او سعی می نماید با بیان بعضی نکات باشگاه استقلال را در جهت بهبود بیشتر یاری کند. منتظری دست گذاشته روی زندگی بازیکنان جوان که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. کاپیتان استقلال می گوید:مهدی قائدی اشتباهاتی داشت اما به اشتباهاتش پی برد و همه به او یاری کردند تا مشکلش حل گردد. او استعداد کم نظیری در فوتبال ما است و من با او حرف زدم. او 4 جلسه خوب تمرین کرد و دیدید که در 15 دقیقه بهترین بازیکن زمین بود. ما جوان های خوبی در تیم مثل محسن کریمی، آذری و صیادمنش داریم و باید مراقب آنها باشیم. من از آقای خطیر خواهش می کنم به این مسأله ورود کند چرا که این بازیکنان آدم های زیادی اطرافشان است.

منتظری حتی می داند که ممکن است این بازیکنان از حرف های او ناراحت شوند. کاپیتان استقلال اما به دلیل اعتقادی که به صحبت هایش دارد، کوتاه نمی آید و ادامه می دهد: شاید این بچه ها از حرف های من ناراحت شوند اما قائدی نباید تنها زندگی کند و باید خانواده اش کنار او باشد هر چند که خانواده اش الان با او هستند. باشگاه باید برای این بازیکنان هتل بگیرد و باید خانواده بازیکنان کنارشان باشد. چرا باید صیادمنش تنها زندگی کند؟ چرا که در این صورت استقلال ضرر می نماید. متأسفانه فضا به گونه ای است که به این بچه ها زیاد توجه می گردد من از آنها توقعی ندارم چرا که 20 سال سن دارند. ما قائدی را یک سال از دست دادیم، یکی گفت او نیمار است، دیگری گفت او مسی است اما او باید خودش باشد و دیدید که امروز چه فوتبالی بازی کرد. امیدوارم باشگاه یاری کند و استعدادهایمان را نگه داریم.

10-160

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1357

به "منتظری: صیادمنش و قائدی نباید تنها زندگی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظری: صیادمنش و قائدی نباید تنها زندگی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید