ممنوعیت جدید کمیسیون ارتباطات فدرال

به گزارش سهندبلاگ، کمیسیون ارتباطات فدرال علیه سازمان هایی که مسئولیت بیش از یک میلیارد روبوکال را برعهده دارند، تشکیل پرونده داده است.

ممنوعیت جدید کمیسیون ارتباطات فدرال

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، کمیسیون ارتباطات فدرال پیغام های متنی جعلی و روبوکال های بین المللی را ممنوع نمود تا به کلاهبرداری ها سرانجام دهد.

کمیسیون ارتباطات فدرال یک آژانس مستقل دولت ایالات متحده است که در سال 1934 توسط کنگره ایالات متحده آمریکا تأسیس شده است.

این کمیسیون وظیفه دارد، پهنای باند، رقابت، فرکانس رادیویی، رسانه ها، امنیت اجتماعی و امنیت داخلی را تأمین کند و با هرآنچه که در کوشش است تا در تأمین آنها خللی ایجاد کند، مبارزه کند.

این هفته FCC به تصویب قوانینی مبنی بر ممنوعیت جعل پیغام های متنی و روبوکال های بین المللی رای داد.

ربوکال یک تماس تلفنی است که از یک Autodialer رایانه ای برای ارسال پیغام از پیش ضبط شده از یک روبات استفاده می نماید. Robocall ها معمولاً با مبارزات تلفنی سیاسی و تله مارکتینگ در ارتباط هستند، اما می توانند برای خدمات عمومی یا اعلامیه های اضطراری نیز مورد استفاده قرار گیرند. بعضی از روبات ها از پیغام های صوتی شخصی برای شبیه سازی یک تماس تلفنی واقعی استفاده می نمایند.

در حال حاضر کمیسیون ارتباطات فدرال علیه سازمان هایی که مسئولیت بیش از یک میلیارد روبوکال را برعهده دارند تشکیل پرونده داده است.

قوانین جدید FCC متون جعلی و کلاهبرداری های بین المللی را به کلی متوقف نمی نماید، اما می تواند به کاهش آنها یاری کند.

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2765

به "ممنوعیت جدید کمیسیون ارتباطات فدرال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت جدید کمیسیون ارتباطات فدرال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید