معرفی دو بال پرواز همدان

به گزارش سهندبلاگ، نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دو پروژه بزرگ منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و منطقه ویژه مبتنی بر فناوری های برتر 2 بال پرواز استان همدان هستند، گفت: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و منطقه ویژه مبتنی برفناوری های برتر بعد از راه آهن و اتوبان 2 بال پرواز درگام بعدی استان همدان هستند که وزارت صمت این دو پروژه را میدان داری کند تا روند احداث آنها سرعت یابد.

معرفی دو بال پرواز همدان

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا حاجی بابایی شنبه 26 مرداد در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، با بیان اینکه استان همدان در راه آهن و زیرساختهای راه جزء استانهای برتر کشور است، اظهارکرد: زیرساختهای بزرگی مثل موقعیت جغرافیایی برتر، گردشگری و کشاورزی استان همدان را جزء استانهای برتر کشور کرده است.

وی با اشاره به اینکه گام های بلندی در استان همدان برداشته شده است، شرح داد: خدمات جمهوری اسلامی ایران به همدان جزء برترین هاست اما به علت استعداد همدان باید گام های بلندتری برداشته شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه اصناف همدان کاری کردند کارستان، اعلام کرد: کار ویژه اصناف در هگمتان بازار اجرا شده در کشور نمونه است که 6000 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد و اشتغالزایی خوبی خواهد داشت.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد در سال 90 مصوب شده و درحال حاضر آبرسانی و گازرسانی درحال انجام است و منطقه ویژه مبتنی بر فناوری های برتر در 1000 هکتار احداث خواهد شد و همدان جزء 4 منطقه قطب فناوری های برتر در کشور می شود.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی از نظر موقعیت و استعداد جزء هفتمین منطقه در کشور است و کارهای خوبی در این منطقه اجرا شده است، اضافه کرد: ایجاد منطقه ویژه مبتنی بر فناوری های برتر در سال 84 پیشنهاد داده شد و استان همدان جزء 4 منطقه قطب فناوریهای برتر کشور شد.

وی با بیان اینکه کارها در استان همدان بیش از سرعت معمولی خود در حال حرکت است، مطرح نمود: در وضعیت اقتصادی امروز کارهای بزرگی در استان انجام گرفته اما امروز بزرگترین کار ما امید دادن به مردم است .

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3125

به "معرفی دو بال پرواز همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دو بال پرواز همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید