معرفی دفتر خبرنگاران در استانبول

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران بزرگترین مجری تورهای مسافرتی و ارائه دهنده خدماتی با کیفیت به مسافران و آژانس های همکار در ایران است که دارای شعبی در دیگر نقاط جهان نظیر ترکیه و انگلیس می باشد. خبرنگاران یکی از برجسته ترین شرکت های مسافرتی در زمینه سفر به کشور ترکیه است و سالانه برای گروه ها و افرادی که تک نفره به این کشور سفر می کنند، خدمات مسافرتی کاملی را ارائه می دهد.

معرفی دفتر خبرنگاران در استانبول

دفتر مسافرتی خبرنگاران به عنوان یک شرکت با تجربه و کارآمد در زمینه خدمات گردشگری دارای مجوز رسمی از وزارت امور خارجه کشور ترکیه و عضویت در یاتا می باشد. از دیگر امتیازات شرکت مسافرتی خبرنگاران عضویت در انجمن آژانس های مسافرتی ترکیه (TURSAB) است.

مهمترین هدف این مجموعه گردشگری فراهم آوردن شرایط مناسب سفر و گسترش سطح آگاهی و فرهنگ گردشگری هموطنان عزیز است. با توجه به نتیجه رضایت مسافرین از خبرنگاران نشان می دهد این شرکت استاندارهای جهانی را دارد و منشور حقوق مسافرین را رعایت می کند. ما مطمئن هستیم که راهمان درست بوده و چرا که رضایت شما همراه ما است.

با توجه به این که خبرنگاران بیشترین آمار جابجایی مسافر در سراسر جهان به خصوص کشور ترکیه را دارا است، به این منظور اقدام به ثبت یک دفتر در شهر استانبول کرده تا از نزدیک ترین نقطه به مسافران خود پشتیبانی های لازم را ارائه دهد.

از زمانی که شما تصمیم به سفر می گیرید، تیم حرفه ای و با تجربه خبرنگاران در تمامی مراحل همراه شما است. این همراهی درست از لحظه ای شما قصد سفر کرده و نیاز به راهنمای سفر دارید، تا زمانی که باید بلیط بخرید و هتلتان را در شهر مقصد رزرو کنید توسط تیم پشتیبانی قوی خبرنگاران در سراسر جهان امکان پذیر است. حتی در زمان هایی که برنامه سفری شما تغییر کرده و قصد لغو بلیط خود را دارید باز هم باید بدانید که خانواده خبرنگاران در کنار شما هستند. تور استانبول به شما امکان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در استانبول را می دهد.

اهداف اصلی تیم خبرنگاران در ترکیه

  • پاسخ گویی سریع به تمامی سوالات و درخواست های شما
  • پشتیبانی 24 ساعته به زبان های روسی، فارسی و انگلیسی
  • ارائه پروازهای بین المللی و داخلی
  • امکان رزرو هتل در تمامی نقاط کشور ترکیه
  • دارنده نمایندگی تعدادی از آژانس های گردشگری
  • ارائه گشت و گذارهای روزانه

مجموعه بزرگ خبرنگاران آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما برای به منظور ارتقا سطح کیفیت خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهد، می باشد تا با جلب رضایت شما در بتواند یک مسافرت خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8353

به "معرفی دفتر خبرنگاران در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دفتر خبرنگاران در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید