معرفی بهترین هتل های 5 ستاره جیپور

به گزارش سهندبلاگ، بهترین هتل های 5 ستاره جیپور

بسیاری از مسافران و گردشگرانی که برای سفر به هند اقدام می کنند، ابتدا به دیدن مثلث طلایی هند می فرایند. شهرهای آگرا، دهلی و جیپور را مثلث طلایی هند می دانند. با این حال اگر قصد اقامت در یکی از این شهرها را داشته باشید، باید بتوانید به لیستی از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور یا آگرا و دهلی دسترسی داشته باشید. در این صورت با آشنایی با هتل های مختلف می توانید به راحتی بهترین و مناسب ترین محل اقامت را برای خود انتخاب نمایید. جیپور از مهم ترین و شلوغ ترین شهرهای توریستی در مثلث هند است که سیتی پالاس و رصدخانه جانتار مانتار در آن قرار گرفته است. نمای جاذبه های گردشگری هند همانند سیتی پالاس از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور قابل رویت است که مجله خبرنگاران در این مطلب به معرفی و بررسی این هتل ها می پردازد.

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره جیپور

هتل رویال ارکید | Hotel Royal Orchid, Jaipur

شاید ابتدا با دیدن نمای بیرونی در هتل رویال ارکید جیپور متوجه بهترین امکانات و خدمات آن شنوید. کمی صبر کنید. وارد هتل که بشوید، برخورد صمیمانه و مهربان کارکنان هتل به استقبال شما می آید. در حیاط پشتی هتل، تراس و باغ هتل قرار داشته که می توانید در هنگامی که آب و هوایی خوش هند فراهم بوده، در آن پیاده روی کنید. قدم بزنید یا نوشیدنی های خنک و دسرهای زیبا بگیرید. با ورود به لابی هتل، از شکوه و لوکس بودن این هتل غافلگیر خواهید شد.

اگر به دنبال بهترین هتل های 5 ستاره جیپور هستید تا اقامتی دلنشین را تجربه کنید، در این هتل اتاق رزرو کنید. مهمان داران خوشروی آن، به خوبی شما را به اتاق منحصر به فردتان با امکانات بی نظیرش راهنمایی می کنند.

اتاق های این هتل جدای از راحتی و تمیزی که اصل اول هر اتاق در هتل های 5 ستاره است، با بهترین وسایل و اکسسوری تزئین شده و رنگ و بویی شاد و معطر دارد. تهویه مناسب اتاق نیز هوای اتاق ها را در مدت اقامتتان متعادل نگه می دارد و شما را از گرمای بیرون می رهاند. انواع شیرینی ها و کیک های خوشمزه به همراه قهوه و چای را در کافه هتل سفارش دهید و برای صرف غذاهای بین المللی یا هندی به رستوران هتل رویال ارکید سری بزنید.

سوئیت هتل تراس و جکوزی شخصی داشته که هر مهمانی را راضی نگاه می دارد. استخر روباز پشت بام هتل به همراه امکاناتی همچون باشگاه تناسب اندام و کافه کنار استخر بهترین ساعات شبانه روز شما را می سازد. تمام مهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند، نظرات بسیار خوبی از آن در سایت های معتبر رزرو هتل همانند Booking.com و Agoda نوشته اند. حتی این هتل در محله ای بسیار مناسب برای گردشگران و مسافران هند واقع شده است. امتیاز هتل در این سایت ها، 8.2 است.

  • آدرس: Opposite to BSNL Office Near, Durgapura Flyover, Tonk Rd, Durgapura, Jaipur, Rajasthan 302018, India
  • اگر می خواهید که اطلاعات بیشتری راجع به این هتل ندانید یا عکس های بیشتری ببینید، بر روی نام هتل رویال ارکید جیپور کلیک کنید.

هتل ماریوت جیپور | Jaipur Marriott Hotel

در میان بهترین هتل های 5 ستاره جیپور که البته می توان آن را از گران ترین هتل ها نیز دانست، هتل ماریوت جیپور است. این هتل بالاترین تعداد رزرو هتل را در میان هتل های 5 ستاره این شهر توانسته از آن خود کند. امتیاز بسیار بالایی در سایت های رزرو هتل گرفته است و علت همه این موارد را می توانید تنها با دیدن عکس های این هتل متوجه شوید. ایجاد فضاهای خصوصی همانند استخرهایی خصوصی، که با آبی تمیز محیطی کاملا بهداشتی و آرامش بخش را به وجود آورده اند. باشگاه تناسب اندام، اتاق و امکانات یوگا، اتاق بازی و استخر مخصوص بچه ها، گالری و بسیاری مکان های دیگر را برای تفریح و شادی شما فراهم آورده اند.

از مهم ترین خدماتی که برای مهمانان وجود دارد، امکان درخواست صبحانه و دیگر وعده ها در اتاق بوده که خیال شما را برای چنین مواردی راحت می کند. استخر این هتل، خود یک جاذبه از هتل بوده که حریم شخصی هر فردی را هم در نظر گرفته است. همچنین بهترین غذاها را در رستوران های هتل و کافه آن می توانید سفارش دهید.

طعم بی نظیر انواع چای های هندی و بهترین قهوه را در این رستوران حتما امتحان کنید. این هتل از تمام کشورهای جهان مهمان و مسافر داشته که بازخورد بسیار خوبی از آن ها گرفته است. در این هتل جشن های عروسی هندی نیز برگزار می شود که اگر خوش شانس باشید شاید به یکی از این جشن ها دعوت شوید.

  • آدرس: Near, Ashram Marg, Jawahar Circle, Jaipur, Rajasthan 302015, India
  • اگر می خواهید که اطلاعات بیشتری راجع به این هتل ندانید یا عکس های بیشتری ببینید، بر روی نام هتل ماریوت جیپور کلیک کنید.

هتل هیلتون جیپور | Hilton Jaipur

در میان بهترین هتل های 5 ستاره جیپور که البته می توان آن را از گران ترین هتل ها نیز دانست، هتل هیلتون جیپور است. این هتل بالاترین رزرو هتل را در میان هتل های 5 ستاره این شهر توانسته از آن خود کند. امتیاز بسیار بالایی در سایت های رزرو هتل گرفته است و علت همه این موارد را می توانید تنها با دیدن عکس های این هتل متوجه شوید. ایجاد فضاهای خصوصی همانند استخرهایی خصوصی، که با آبی تمیز محیطی کاملا بهداشتی و آرامش بخش را به وجود آورده اند. باشگاه تناسب اندام، اتاق و امکانات یوگا، اتاق بازی و استخر مخصوص بچه ها، گالری و بسیاری مکان های دیگر را برای تفریح و شادی شما فراهم آورده اند.

استخر این هتل بر روی پشت بام خود یک جاذبه در هند محسوب می شود. باشگاه آن با امکانات ورزشی همانند تردمیل و دوچرخه ثابت، رو به استخر واقع شده است. نمایی رو به شهر بر روی پشت بام خواهید داشت.

فضای های بزرگ و وسیع هتل به همراه نورپردازی و فضاهای رمانتیکی که ایجاد نموده اند، شما را به نشستن بر روی بهترین مبلمان ها دعوت می کنند. بهترین غذاها را در سالن های غذاخوری متعدد این هتل سفارش دهید. صبحانه را در اتاق خود میل کنید. همچنین سالن صرف صبحانه هتل پنجره هایی سرتاسری با نمایی از شهر را به شما ارائه می دهد. هتل هیلتون جیپور از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور است.

  • آدرس: Mangalam GeejGarh House, 42, Hawa Sadak, Jaipur, Rajasthan 302006, India
  • برای رزرو آنلاین هتل هیلتون جیپور می توانید به آدرس www.eligasht.com/hotelinfo/jaipur-in/hilton-jaipur/ مراجعه کنید.

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور | ITC Rajputana, Jaipur

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور بوده که در محله خوب و عالی جاده پالاس و گوپالباری واقع شده است. همین خصوصیت خوب موقعیت مکانی یکی از تاثیر گذارترین دلایل برای انتخاب این هتل برای اقامت و سفر به هند خواهد بود. تمام مسافران و مهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند، نظرات و پیشنهادات بسیار عالی از این هتل، خدمات عالی و رفتار مهربان کارکنان آن نوشته اند. هوس قدم زدن در باغ های هندی را نموده اید؟ به باغ و فضای سبز هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور بروید.

تنها کافیست که از اتاق خود بیرون آمده و به درون باغ بروید. همچنین نمای قرمز رنگ و آجری بنای هتل با سبزه کاری ها و درختان باغ حال هر مهمانی را خوب می کند. باشگاه تناسب اندام، اتاق آرامش و رفع خستگی، استخری در فضای باز و کافه ای در کنارش و … تماما برای راحتی و رفع خستگی مسافران طراحی شده اند.

بهترین غذاها را که دستپخت بهترین آشپزها و سرآشپزهای هندی و بین المللی است را در این هتل سفارش دهید. اگر به دنبال تور جیپور گردی هستید، تنها کافیست که به پذیرش هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور اطلاع دهید تا در خصوص چنین خدمات هتل، شما را راهنمایی تان کنند. از رستوران بالای هتل می توانید نمایی از شهر را داشته باشید.

  • آدرس: Palace Road, Gopalbari, Jaipur, Rajasthan 302006, India
  • اگر می خواهید که اطلاعات بیشتری راجع به این هتل ندانید یا عکس های بیشتری ببینید، بر روی نام هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور کلیک کنید.

هتل رامادا جیپور | Ramada Jaipur

هتلی مناسب برای خانواده های گردشگر و مهمان در هند که بهترین امکانات و خدمات اقامتی را فراهم می آورد. اتاق بازی و سالن پایکوبی، به همراه باشگاه ورزشی، استخر فضای باز بر روی پشت بام و باغی سرسبز و چمن کاری شده با درختان گرمسیری تمام اوقات بیکاری شما را در هتل رامادا جیپور پر می کند و نمی گذارند که احساس کسلی یا رخوت به شما دست دهد. این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور است.

ساعت ها در لابی یا در کنار استخر هتل با دوستانتان بنشینید و به گفتگو بپردازید. در هنگام تاریکی هوا و با روشن شدن چراغ ها، تمام نمای شهر را از پشت بام هتل می توانید تماشا کنید.

بهترین نوشیدنی های چای و قهوه را به همراه بهترین دسرها و کیک ها در این فضاها می توانید سفارش دهید. از دیگر خصوصیات این هتل، قرار گیری در نزدیکی جاذبه های شهر جیپور بوده که دسترسی شما را به این مکان ها آسان تر می کند. بهترین صبحانه ها و وعده های غذایی را هم در این هتل سفارش دهید. تمام دلایل بالا به همراه بسیاری از مطالب دیگر، این هتل را به بهترین هتل های 5 ستاره جیپور تبدیل نموده است.

  • آدرس: Govind Marg, Raja Park, Jaipur, Rajasthan 302004, India

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8238

به "معرفی بهترین هتل های 5 ستاره جیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 5 ستاره جیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید