مسکو: واشنگتن پیامدهای خطرناک روسیه هراسی را درک نمی کند

به گزارش سهندبلاگ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به اظهارات مقامات واشنگتن علیه روسیه بیان کرد که آمریکا قادر به درک پیامدهای خطرناک روسیه هراسی نیست.

مسکو: واشنگتن پیامدهای خطرناک روسیه هراسی را درک نمی کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، ماریا زاخارووا سخنگوی وزرات امور خارجه روسیه روز پنج شنبه در یک نشست خبری گفت که واشنگتن هنوز نمی تواند درک کند که روسیه هراسی چه پیامدهای خطرناکی برای ثبات جهانی دارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در پاسخ به سؤالی درباره گزارش اخیر جامعه اطلاعاتی آمریکا و اظهارات مقامات واشنگتن از جمله شخص جو بایدن رئیس جمهور آمریکا علیه روسیه گفت: متأسفانه طرف آمریکایی همچنان اسیر توهمات خودش است و با ادامه دادن کوشش برای تشدید کارزار احمقانه روسیه هراسی، خودش را به سمت یک بن بست راهنمایی می نماید.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که آنها هنوز نمی توانند خطرات روسیه هراسی برای صلح و ثبات جهانی را درک نمایند.

روز سه شنبه 26 اسفندماه جامعه اطلاعاتی آمریکا طی گزارشی روسیه را به کوشش برای تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا به نفع دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و به ضرر جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا متهم کرد.

یک روز بعد از انتشار این گزارش نیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به زودی تاوان آنچه کوشش برای دخالت در انتخابات آمریکا خوانده شده است را پس خواهد داد.

بایدن همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا فکر می نماید که ولادیمیر پوتین یک قاتل است، گفت: این طور فکر می کنم

متعاقباً ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود گفت: برای او آرزوی سلامتی دارم. کسی که دیگران را این طور توصیف می نماید، قاتل است.

.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12981

به "مسکو: واشنگتن پیامدهای خطرناک روسیه هراسی را درک نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: واشنگتن پیامدهای خطرناک روسیه هراسی را درک نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید