مسافرت ها به هرمزگان در شیوع کرونا موثر خواهد بود، از شرکت در مراسم جمعی خودداری کنید

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تا به امروز بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در 11شهرستان از 13 شهرستان هرمزگان شناسایی شده اند.

مسافرت ها به هرمزگان در شیوع کرونا موثر خواهد بود، از شرکت در مراسم جمعی خودداری کنید

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(هفتم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اکنون 90 درصد موارد ابتلا به کرونا در هرمزگان از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی است، اضافه کرد: تا به امروز 481 بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده اند که شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم و میناب بیشترین آلودگی را داشته اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش مسافرت ها به استان از زمینه های شیوع بیشتر کرونا در استان و همچنین زمینه ساز گسترش شیوع کرونا در کشور پس از بازگشت مسافران است، اظهار کرد: در 24ساعت گذشته با بستری 31 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان جمع بستری ها به 118 نفر رسید که از این تعداد 32 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال 11 نفر از آن ها وخیم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 1547 نفر نیز در قرنطینه خانگی هستند، خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان نداشته ایم و شمار جان باختگان استان همان هزار و 49 نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هشدار درباره شیوع کرونا در عروسی ها عنوان کرد: در دو هفته گذشته 3 مورد فوت بیمار کرونایی داشته ایم که در مراسم های عروسی مبتلا شده بودند، لذا از مردم استان می خواهیم که در مراسم های عروسی و هر نوع مراسم جمعی دیگر حضور نیابند و زوج های جوان نیز عروسی های خود را بدون برپایی مراسم و با رعایت شیوه نامه های بهداتشی برگزار کنند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13120

به "مسافرت ها به هرمزگان در شیوع کرونا موثر خواهد بود، از شرکت در مراسم جمعی خودداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافرت ها به هرمزگان در شیوع کرونا موثر خواهد بود، از شرکت در مراسم جمعی خودداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید