مربی یوونتوس: از بازیکنان باتجربه ترمان استفاده کردیم، چون نیازی به ریسک نبود، ساری کمتر از قبل سیگار می کشد

به گزارش سهندبلاگ، مربی تیم فوتبال یوونتوس از برد بانوی پیر در بازی افتتاحیه فصل جدید سری A ابراز خرسندی کرد و درباره ترکیب این تیم توضیح داد.

مربی یوونتوس: از بازیکنان باتجربه ترمان استفاده کردیم، چون نیازی به ریسک نبود، ساری کمتر از قبل سیگار می کشد

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس در دیداری که در آن به هیچ یک از بازیکنان تازه واردش میدان نداد، اولین حریف خود در فصل جدید سری A یعنی پارما را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و 3 امتیاز این بازی خارج از خانه را از آن خود کرد.

بیانکونری در حالی اولین برد خود را کسب کرد که بدون سرمربی اش مائوریتزیو ساری - که به دلیل ابتلا به ذات الریه خانه نشین شده - به خانه پارما رفته بود.

جووانی مارتوشیلو، مربی یوونتوس پس از این مسابقه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: هوا خیلی گرم بود و باعث شد بازیکنان ما مرتکب اشتباهاتی شوند. در نیمه اول اما مقابل پارما که در خانه خودش رقیبی سرسخت است، عملکرد خوبی داشتیم. از همه مهمتر اینکه ما طوری بازی کردیم که به پارما اجازه ندادیم در ضدحملاتش ما را غافلگیر کند و این نقطه قوت بازی آنهاست. بعد از وقفه بین دو نیمه، از انسجام بازی مان کاسته شد و بازی متعادل تر در جریان بود. همیشه درباره عملکرد تیم ها در اولین بازی شان در فصل جدید سؤالاتی شکل می گیرد و قبول دارم که ما در نیمه اول می توانستیم بهتر کار کنیم. در کل اما فکر می کنم که بازی مان خوب بود.

در غیاب ساری که به بازی هفته آینده یوونتوس مقابل ناپولی هم نخواهد رسید، مارتوشیلو تیمی تماماً متشکل از بازیکنان فصل گذشته به میدان فرستاد، البته او با دستورات تاکتیکی سرمربی سابق چلسی از قراردادن ستاره های جدید یووه در ترکیب اصلی خودداری کرد و این موضوع غافلگیری خیلی ها را در پی داشت.

مارتوشیلو اضافه نمود: این تیم پر از قهرمان است. به هر حال باید تصمیماتی درباره نفرات ترکیب اصلی گرفته شود و ما برای این بازی ترجیح دادیم که بازیکنان با تجربه تر را به میدان بفرستیم اما فصل طولانی است و با تورنمنت های فراوانی که پیش رو داریم، به همه بازیکنان مان نیاز پیدا خواهیم کرد. ترجیح دادن ایگواین به دیبالا؟ فکر می کنم این تصمیم به دلیل آن بود که ایگواین برای بازی در پست مهاجم نوک تجربه بیشتری نسبت به دیبالا دارد، ضمن اینکه ریسک کردن در اولین بازی فصل ضرورتی ندارد. همچنین ایگواین در تمرینات چند روز اخیرمان هم عملکرد خوبی داشت. به نظر من الان او در همان سطحی است که دیبالا واقع شده است و اینکه کدام یک از آنها بازی کنند، به آرایش تیم و دیگر بازیکنانی که در ترکیب قرار می گیرند بستگی دارد. پارما در خانه اش تیم سرسختی است و 10 بازی اخیر یوونتوس در اینجا این موضوع را ثابت می کند. من بین دو نیمه و در سرانجام بازی با ساری صحبت کردم. او در سرانجام بازی شاد تر بود اما از آنجایی که یک کمال گرای ابدی است، باز هم نارضایتی هایی داشت.

مارتوشیلو دستیار قدیمی ساری است که دوران همکاری اش با او را از امپولی شروع کرد. او برای مدتی از ساری جدا شد اما در این فصل دوباره به او ملحق شده است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا ساری نسبت به آخرین باری که در کنارش کار می کرد، تغییر کرده است، گفت: ساری از آخرین باری که با او کار کردم، خیلی پیشرفت کرده است. برای شروع باید بگویم که او کمتر سیگار می کشد و این قطعاً یک پیشرفت است. او الان نسبت به گذشته بیشتر با بازیکنان تعامل دارد در حالی که قبل از این او انجام خیلی از کارها را به دستیارانش محول می کرد. قبلاً مسائل خارج از زمین بازی خیلی راحت حواس ساری را پرت می کرد اما الان من می بینم که او تمرکزش را روی مسائل مهمتری می گذارد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3734

به "مربی یوونتوس: از بازیکنان باتجربه ترمان استفاده کردیم، چون نیازی به ریسک نبود، ساری کمتر از قبل سیگار می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی یوونتوس: از بازیکنان باتجربه ترمان استفاده کردیم، چون نیازی به ریسک نبود، ساری کمتر از قبل سیگار می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید