محبی: با جدیت تمریناتم را دنبال می کنم، با پیگیری فدراسیون پاداشم پرداخت می گردد

به گزارش سهندبلاگ، قهرمان آسیا گفت: تمریناتم را به صورت جدی پیگیری می کنم و از آمادگی خوبی برخوردارم.

محبی: با جدیت تمریناتم را دنبال می کنم، با پیگیری فدراسیون پاداشم پرداخت می گردد

به گزارش ، یداله محبی عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم با بیان این مطلب اضافه کرد: در حال حاضر در شهر کرمانشاه و به همراه ارشک محبی تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری می کنم و از لحاظ آمادگی جسمانی نیز در شرایط خوبی هستم.

وی ادامه داد: برنامه های تمرینی را از کادر فنی دریافت می کنم و در یک سالن تمرینی به همراه ارشک با رعایت کامل نکات ایمنی و بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط، به تمرینات خود ادامه می دهم.

وی در خصوص تعویق المپیک 2020 توکیو گفت: بهرحال اتفاقی بود که افتاده است اما من نیز در این مدت می توانم از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی به شرایط ایده آلی برسم و اگر بتوانیم هرچه زودتر از شَر ویروس کرونا خلاص شویم، فرصت خوبی برای آماده سازی خود خواهم داشت.

محبی در خصوص تعیین شدن تکلیف پاداش مصوبی که برای کسب سهمیه المپیک به وی تعلق می گیرد گفت: خوشبختانه با پیگیری که فدراسیون کشتی در این مورد انجام داد، این پاداش قرار است که فردا (شنبه) یا یکشنبه به من داده گردد.

وی در خاتمه در خصوص شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت نکات بهداشتی توسط مردم گفت: تقریبا کل جهان درگیر این ویروس خطرناک هستند و به همه مردم سفارش می گردد که مسائل بهداشتی از جمله زدن ماسک و شستن دست ها را رعایت نمایند و برای محفوظ ماندن از این ویروس در خانه بمانند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8023

به "محبی: با جدیت تمریناتم را دنبال می کنم، با پیگیری فدراسیون پاداشم پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: با جدیت تمریناتم را دنبال می کنم، با پیگیری فدراسیون پاداشم پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید