لبنان، حزب الله: پرونده های فساد را از جهات مختلف پیگیری می کنیم

به گزارش سهندبلاگ، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان با اشاره به تحویل دادن 10 پرونده فساد به کمیته اداره و دادگستری لبنان ابراز داشت که این پرونده ها را از جهات مختلف پیگیری می کنیم.

لبنان، حزب الله: پرونده های فساد را از جهات مختلف پیگیری می کنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان گفت که آدینه گذشته در سایه یک کنفرانس مطبوعاتی با جورج عدوان رئیس کمیته اداره و دادگستری لبنان درباره پرونده های فسادی که به دستگاه قضاء لبنان ارائه شده بود صحبت کردیم.

وی توضیح داد که امروز 10 پرونده فساد را بنا به درخواست این کمیته برای آن ارسال کردم.

فضل الله اشاره نمود که مباحثات گسترده ای در مورد پرونده های فساد در این کمیته شکل گرفته و قصد داریم آنها را پیگیری کنیم. این اقدام را یک گام مثبت از سوی کمیته مذکور می دانیم و به همه می گوییم که پرونده های فساد از چند جهت از جمله در مجلس که تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته پیگیری خواهد شد.

نماینده حزب الله گفت که همچنین اقدامات دیگری نیز در چارچوب پیگیری این پرونده ها و مبارزه با فساد از سوی حزب الله وجود دارد که این کار را به وسیله وکلا و یا دستگاه قضایی دنبال می نماید.

حسن فضل الله در انتها گفت که از کمیته اداره و دادگستری برای ورود به این بحث مهم نهایت تشکر را دارم و انشاءالله با همکاری یکدیگر به نتایج امیدوارکننده ای برسیم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8703

به "لبنان، حزب الله: پرونده های فساد را از جهات مختلف پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، حزب الله: پرونده های فساد را از جهات مختلف پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید