قرارداد بودیمیر از کرواسی تا تهران 22 برابر شد!

به گزارش سهندبلاگ، پرسپولیس این روز ها با پرونده شکایت ماریو بودیمیر، بازیکن سابق و کرواتش روبرو است که از قضا پرونده خطرناکی است.

قرارداد بودیمیر از کرواسی تا تهران 22 برابر شد!

به گزارش، قرارداد ماریو بودیمیر با پرسپولیس یک فصل و نیم به مبلغ کل 500 هزار یورو بود. او کمتر از 30 هزار یورو دریافتی داشت و به استناد مقررات فیفا به سبب تاخیر در پرداخت ها به مدت بیش از 2 ماه قراردادش را فسخ نموده و خواهان کل رقم قرارداد و غرامت و دیرکرد شده که حدود 700 هزار یورو می گردد. بودیمیر برای این که ثابت کند پیوستنش به تیم بعدی (لوکوموتیو کرواسی) نباید مانع از دریافت مطالبات سال دومش از پرسپولیس گردد قرارداد فعلی اش در کرواسی را ضمیمه دادخواست نموده که ماهانه رقمی معادل 1500 یوروست و قبل از آن هم در کرواسی ماهانه 1800 یورو قرارداد داشته.

نکته جالب رقم دریافتی بودیمیر پیش از پیوستن به پرسپولیس و مبلغ گزاف قرارداد او با تیم ایرانی است. بودیمیر در لیگ کرواسی با دستمزد ماهیانه 1800 یورو بازی می کرد به عبارتی جمع کل دستمزد بودیمیر در لیگ کرواسی برای یک سال 21600 هزار یورو بوده که با احتساب هر یورو 12500 می گردد 270 میلیون تومان. وقتی بودیمیر از یک لیگ اروپایی به یک لیگ آسیایی و پرسپولیس منتقل شده قاعدتا نباید دستمزدش جهش داشته باشد و یا اگر افزایشی هم در کار باشد نهایتا تا 2 برابر قابل قبول و منطقی است یعنی حدود 44 هزار یورو برای یک سال. بودیمیر با پرسپولیس 18 ماهه بست و با احتساب دستمزد ماهیانه 1800 یورو او در کرواسی، قرارداد او با پرسپولیس بدون جهش و افزایش باید 32400 هزار یورو منعقد می شد و اگر هم قرار به افزایش صددرصدی بود رقم قرارداد این بازیکن کروات نهایتا باید حدود 65 هزار یورو بود، اما در کمال تعجب مدیریت سابق پرسپولیس با این بازیکن کروات قرارداد 500 هزار یورویی منعقد کرد و به روایتی گفته می شد 700 هزار یورو هم بابت رضایت نامه او به باشگاه کروات داده است!

در واقع بازیکن 22 هزار یورویی لیگ کرواسی با افزایش 22 برابری قیمت به پرسپولیس پیوست آن هم در حالی که برانکو همواره روی تعادل رقم قرارداد بازیکنان تیمش تاکید داشت و به باشگاه اجازه نمی داد پرداختی یک یا چند بازیکن تفاوت زیادی با دیگر بازیکنان داشته باشد. اما این که چطور حساسیت مرد کروات پرسپولیس در خصوص هموطنش از بین رفته یا آن را نادیده گرفته خود سوال مهمی است که باید از پروفسور یا مسئولان وقت پرسپولیس پرسیده گردد.

منبع:خراسان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5183

به "قرارداد بودیمیر از کرواسی تا تهران 22 برابر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد بودیمیر از کرواسی تا تهران 22 برابر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید