فشار امارات بر کنگره آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ترکیه

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری رسمی ترکیه گزارش داد که دولت امارات به سناتورهای آمریکایی برای اعمال تحریم علیه آنکارا به دلیل عملیات نظامی اش در شمال سوریه فشار آورده است.

فشار امارات بر کنگره آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ترکیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، یک شرکت در ایالات متحده، به نمایندگی از آمریکا، فشارهایی را به برخی سناتورها به منظور اعمال تحریم هایی علیه ترکیه وارد کرده است.

طبق ایمیل های منتشر شده، پس از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا طرحی برای تحریم ترکیه به دلیل عملیات نظامی اش در سوریه را تصویب کرد، شرکت آکین گامپ- یک از شرکت های لابی سیاسی در واشنگتن- در 7 نوامبر به نمایندگی از سفارت امارات در واشنگتن به برخی سناتورها در کنگره ایمیلی ارسال کرده است.

در این ایمیل عملیات چشمه صلح ترکیه در شمال سوریه محکوم شده و آمده است، امارات از تلاش ها برای تحریم ترکیه مطابق با طرح مجلس نمایندگان آمریکا حمایت می کند.

همچنین در ایمیل به حمایت قطر از عملیات چشمه صلح ترکیه در سوریه اشاره شده و آمده است: در شرایطی که آمریکا آخرین تحولات سوریه را رصد می کند و مجلس سنا نیز به دنبال اعمال تحریم هایی علیه ترکیه است، امیدواریم این اطلاعات به شما کمک کند.

سفارت امارات در واشنگتن به سوال های خبرگزاری آناتولی ترکیه درباره این موضوع پاسخی نداده است.

کمیته روابط خارجه مجلس سنای آمریکا هفته گذشته پیش نویس طرحی برای تحریم ترکیه در پی خرید سامانه اس 400 روسیه و نیز عملیات نظامی اش در سوریه را تصویب کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا در 29 اکتبر گذشته نیز با تصویب قطعنامه ای، نسل کشی ارامنه را به رسمیت شناخت.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5959

به "فشار امارات بر کنگره آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار امارات بر کنگره آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید