فرمانده آمریکایی: خشونت ها پیش از برگزاری انتخابات در افغانستان افزایش می یابد

به گزارش سهندبلاگ، در حالی که ترامپ گفت وگوها با طالبان را لغو نموده است، فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در اروپا گفت که انتظار می رود پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان خشونت ها در این کشور افزایش یابد.

فرمانده آمریکایی: خشونت ها پیش از برگزاری انتخابات در افغانستان افزایش می یابد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، ژنرال تاد والترز فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در اروپا گفت که انتظار می رود در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان وضعیت امنیتی در این کشور وخیم تر و خشونت ها نیز افزایش یابد.

به گزارش آسوشیتدپرس این ژنرال چهار ستاره آمریکایی بدون ارائه جزئیات تعیین اضافه کرد: نیروهای ناتو در عملیات های نظامی در افغانستان تغییرات لازم را انجام خواهند داد.

در حالی که بعضی گزارش ها از تمایل ترامپ برای خروج نظامیانش از افغانستان حکایت دارد، والترز به خبرنگاران گفت که آمریکا و ناتو به جنگ در افغانستان متعهد هستند.

لازم به ذکر است که ترامپ یکشنبه هفته گذشته مذاکرات آمریکا و طالبان را با انتشار توئیتی لغو کرد و دلیل آن را کشته شدن یک نظامی آمریکایی در آستانه دیدار کمپ دیوید با رهبران طالبان و مقامات دولت افغانستان مطرح کرد.

ژنرال والترز بدون ارائه جزئیات درباره افزایش احتمالی عملیات نظامی آمریکا در افغانستان تاکید نمود که نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا تمام آنچه میتوانند را برای یاری به نیروهای امنیتی افغان و تضمین انتخاباتی امن و ایمن انجام می دهند.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار است در ششم مهرماه برگزار گردد.

.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3680

به "فرمانده آمریکایی: خشونت ها پیش از برگزاری انتخابات در افغانستان افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده آمریکایی: خشونت ها پیش از برگزاری انتخابات در افغانستان افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید