علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!، منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم

به گزارش سهندبلاگ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه به باشگاه رفتم و منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم، یعنی اینکه تمایل به ادامه حضور در پرسپولیس دارم.

علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!، منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی علیپور آقای گل هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مسئولان باشگاه این باشگاه گفت: فعلاً که ادامه مذاکرات باقی مانده است و ادامه دارد. به هرحال باید صحبت های بعدی طی روزهای آینده انجام شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در پرسپولیس باقی می ماند، گفت: اگر خدا بخواهد و قسمت باشد، کجا بهتر از پرسپولیس؟!

مهاجم گلزن پرسپولیس درباره احتمال پیوستنش به تیم های خارجی بیان نمود: من پرسپولیس و طرفدارانش را دوست دارم و به همین دلیل هم خودم پیشقدم شدم و امروز به باشگاه آمدم، چون پوشیدن پیراهن این تیم باعث افتخارم است و هرکسی نمی تواند این پیراهن را بپوشد. من این افتخار را داشتم که کادر فنی، بازیکنان و طرفداران همواره پشتم بودند و حمایتم کردند. در واقع پرسپولیس خانه ام است. ان شاءالله شرایط مهیا باشد و بتوانم این افتخار را داشته باشم که دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

علیپور درباره مسائل اقتصادی گفت: اینکه بازیکن راجع به حق و حقوقش صحبت کند، طبیعی است. همان طور که مسئولان باشگاه رقم و شرایط مدنظرشان را به بازیکن می گویند، بازیکن هم مسائل مدنظرش را به باشگاه منتقل می نماید تا دو طرف بنشینند و طبق همین نظرات در یک نقطه به توافق برسند. ان شاءالله هر اتفاقی که می افتد، به نفع پرسپولیس باشد.

وی درباره اینکه احتمال حضورش در تیم دیگری در ایران به جز پرسپولیس وجود دارد یا خیر، توضیح داد: من پرسپولیس را دوست دارم و امروز هم به احترام طرفداران این تیم پیشقدم شدم و به باشگاه آمدم. در واقع با اینکه قراردادم تمام شده است، اما منتظر تماس باشگاه نماندم و این یعنی تمایل به ادامه حضور دارم. به هرحال همه داستان ها به شرایط و مذاکرات بازمی شود تا امشب و فردا بتوانیم صحبت کنیم. امیدوارم بهترین اتفاق رخ بدهد و جام های بیشتری کسب کنیم.

علیپور در انتها درباره شکست پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال یادآور شد: بچه ها کوشش کردند و حتی جلو هم افتادیم، ولی سرنوشت بازی به شکل دیگری رقم خورد. پنالتی ها هم که مربوط به شانس است. در نهایت باید بگویم این شکست باعث نمی شود که چیزی از ارزش های پرسپولیس کم شود. پرسپولیس در چند سال اخیر هشت جام کسب نموده و تمام تمرکز بازیکنان و اعضای تیم این است که قدم خوبی برای طرفداران در لیگ قهرمانان آسیا بردارند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10248

به "علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!، منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!، منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید