شکست تحقیرآمیز اینتر در ناپل، میلان به کسب سهمیه امیدوار شد

به گزارش سهندبلاگ، اینترمیلان در هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ ایتالیا در زمین ناپولی 4 بر یک باخت تا میلان به لطف فزونی برابر فروزیونه به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار گردد.

شکست تحقیرآمیز اینتر در ناپل، میلان به کسب سهمیه امیدوار شد

شکست تحقیرآمیز اینتر در ناپل، میلان به کسب سهمیه امیدوار شد

هفته سی و هفتم رقابت های سری A امشب با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها، اینتر مغلوب ناپولی شد و آتالانتا در زمین یوونتوس به تساوی رسید.

اینترمیلان که برای تثبیت صندلی سومی خود در زمین ناپولی به میدان رفته بود در خاتمه با نتیجه پرگل 4 بر یک مغلوب شد تا میلان را در یک قدمی خود ببیند. زیلینسکی(16)، مرتنز(61) و روئیز(71 و 78) برای میزبان و مائورو ایکاردی(81 - پنالتی) برای اینتر گل زدند.

اینتر با این شکست با 66 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آتالانتا به رده چهارم سقوط کرد.

آتالانتا نیز در زمین یووه به تساوی یک - یک رسید و به رده سوم صعود کرد. ایلیچیچ(33) برای آتالانتا گل زد و ماریو مانزوکیچ در دقیقه 80 بازی را به تساوی کشاند. برنادسکی از یووه در دقیقه 2+90 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

میلان نیز در زمین خودش مقابل فروزینونه سقوط نموده به رجحان آسان 2 - صفر دست یافت. پیونتک در دقیقه 57 و سوسو در دقیقه 66 برای میزبان گل زدند تا میلان با این پیروزی 65 امتیازی شده و به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا امیدوار گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1728

به "شکست تحقیرآمیز اینتر در ناپل، میلان به کسب سهمیه امیدوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تحقیرآمیز اینتر در ناپل، میلان به کسب سهمیه امیدوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید