شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 215 نفر رسید

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرزین رضاعی بعد از ظهر امروز آدینه آخرین آمار از شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را تا این لحظه اعلام نمود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 215 نفر رسید

وی اضافه نمود: از مجموع 608 نمونه اجرا شده از ابتدای ورود ویروس کرونا به استان کردستان تا این لحظه متأسفانه شمار مبتلایان به این ویروس در استان به 215 نفر رسید و نتیجه آزمایش 339 نفر نیز منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در حال حاضر شهرستان سقز با 81 مبتلا بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

رضاعی یادآور شد: در حال حاضر شهرستان بانه با 46 نفر، سنندج 35 نفر، کامیاران 9 نفر، قروه 13 نفر، مریوان 6 نفر، دیواندره 8 نفر، بیجار 14 نفر، دهگلان 2 نفر و شهرستان سروآباد نیز با یک نفر دیگر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را شامل می شوند.

وی به شمار افرادی که به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در استان کردستان فوت نموده اند اشاره نمود و اعلام کرد: تا به امروز 25 نفر در سطح استان کردستان به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شهرستان سقز با 13 مورد مرگ مبتلایان به ویروس کرونا بیشترین آمار فوت استان کردستان را به خود اختصاص داده است و سه نفر در قروه, سه نفر در سنندج, چهار نفر در بانه, یک نفر در مریوان و سه نفر نیز در بیجار فوت نموده اند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7559

به "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 215 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 215 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید