سلطانی فر: ریال و دلاری از اعتبار و ارز دولتی به سرخابی ها ندادیم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر با یادآوری اینکه اولین جلسه آنالیز شرایط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای واگذاری در امسال 18 فروردین ماه برگزار گردید، گفت: طی ماه های گذشته و به صورت هفتگی جسات منظمی در این زمینه با حضور نمایندگان سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار کردیم. در مجموع تا کنون بین 20 تا 22 نشست در این زمینه داشته ایم.

سلطانی فر: ریال و دلاری از اعتبار و ارز دولتی به سرخابی ها ندادیم

وی با تاکید بر اینکه طی این جلسات شرایط سرخابی ها، گزارش اقتصادی و نیازهای آنها برای واگذاری مورد آنالیز نهاده شد، ادامه داد: به همین دلیل سند دو مجموعه شهدای گمنام و درفشی فر که در اختیار دو باشگاه نهاده شده بود، اخذ و مالکیت دو باشگاه برای این دو مجموعه قطعی شده است.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه مدیریت پرسپولیس و استقلال طی سال های گذشته بدون یاری های دولتی صورت گرفته است، توضیح داد: یک ریال اعتبار دولتی یا یک دلار ارز دولتی به دو باشگاه داده نشده است. بابت حق پخش تلویزیونی هم ریالی کسب نشده درحالیکه از FIFA وAFC هم ریالی دریافت نشده است. با این شرایط مدیریت سرخابی ها پیگیری شده و حتی بدهی کلان 1.5 میلیون یورویی پرونده برانکو پرداخت شده و در خصوص تیم استقلال هم بدهی شفر پرداخت شد.

سلطانی فر با تاکید بر اینکه شرایط امروز پرسپولیس و استقلال خوب است، گفت: همه مستندات برای ورود دو باشگاه به بازار سرمایه آماده است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12082

به "سلطانی فر: ریال و دلاری از اعتبار و ارز دولتی به سرخابی ها ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: ریال و دلاری از اعتبار و ارز دولتی به سرخابی ها ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید