سفرهای داخلی ترامپ شروع می گردد

به گزارش سهندبلاگ، در حالی که ویروس کرونا در آمریکا جولان می دهد، دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور گفت، سفرهای داخلی اش در آمریکا را ظرف چند روز آینده از سر می گیرد.

سفرهای داخلی ترامپ شروع می گردد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که میخواهد هفته آینده به آریزونا سفر کند.

این اولین سفر داخلی ترامپ از زمان اعمال محدودیت های گسترده در آمریکا به دنبال شیوع کرونا خواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین از سفر قریب الوقوع خود به اوهایو نیز اطلاع داد و گفت که هدف سفر آینده وی به آریزونا مسائل مالی است و ارتباطی با کارزار انتخاباتی اش ندارد.

ترامپ همچنین در مورد برگزاری گردهمایی های انتخاباتی در آمریکا گفت: امیدوارم در آینده نه چندان دوری شاهد برگزاری گردهمایی ها باشیم تا مردم بار دیگر بتوانند در کنار یکدیگر حضور داشته باشند.

این سخنان ترامپ در حالی مطرح شده که شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون نفر افزایش یافته و بیش از 61 هزار نیز فوتی داشته است.

رییس جمهوری آمریکا به دلیل کم کاری و دست کم دریافت ویروس کرونا تحت فشار و انتقادها شدید قرار گرفته است. وی در فرار به جلو با متهم کردن چین و سازمان جهانی بهداشت آنان را مسئول اصلی شیوع کرونا معرفی نموده است.

ترامپ از چند هفته پیش سازمان جهانی بهداشت را به جانبداری از چین و کوشش برای پنهان کردن اطلاعات اولیه در مورد شیوع کرونا متهم نموده است.،ایرنا

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8506

به "سفرهای داخلی ترامپ شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای داخلی ترامپ شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید